Zeci de bucureșteni și-au început ziua la coadă la mall, la AFI Cotroceni, să prindă niște mega reduceri la tigăi, blendere, prăjitoare de pâine și ce-o mai fi la preț mai mic

12 apr. 2024
110355 afișări
Zeci de bucureșteni și-au început ziua la coadă la mall, la AFI Cotroceni, să prindă niște mega reduceri la tigăi, blendere, prăjitoare de pâine și ce-o mai fi la preț mai mic
Zeci din bucureșteni și-au început ziua la coadă la mall, la AFI Cotroceni, să prindă niște mega reduceri la tigăi, blendere, prăjitoare de pâine și ce-o mai fi la preț mai mic. Sursa foto: Captură ecran Antena 3

O coadă interminabilă s-a format vineri dimineață în complexul comercial AFI Palace Cotroceni după ce Flanco și-a deschis noul magazin și i-a așteptat pe clienți cu reduceri la produse electrocasnice și… tigăi. Imaginile cu șirul de persoane, printre care și mulți tineri, au atras atenția, ținând cont că aceștia s-au pus la coada cu mult timp înainte ca magazinul să se deschidă.

Este vineri dimineață, și ultimul lucru la care ne-am aștepta este să vedem o coadă fără sfârșit la prima oră într-un complex comercial, mai ales la tigăi și electrocasnice. Asta se petrece în complexul comercial AFI Palace Cotroceni, unde Flanco și-a inaugurat noul concept de magazin, denumit „Flanco Smart Discounter”, într-un spațiu renovat. Ca să prindă produsele dorite la prețuri reduse, oameni de toate vârstele, dintre care mulți tineri, s-au pus la coadă cu mult timp ca magazinele din mall să-și deschidă porțile.

Coadă de zeci de bucureșteni, la redeschiderea unui magazin din AFI Palace Cotroceni

Coada s-a format în jurul magazinului Flanco, care s-a redeschis vineri într-un spațiu renovat. Cu această ocazie, retailer-ul a lansat un nou model de afaceri, denumit „Flanco Smart Discounter”. După cum spune și numele, acest concept presupune ajustarea prețurilor și a serviciilor în funcție de preferințele și nevoile consumatorilor. Flanco ar urma să introducă acest nou concept în 10 din magazinele sale, care sunt de altfel printre cele mai frecventate din rețea. Potrivit companiei, în 2025 și 2026, alte 70 de locații ar urma să facă parte din conceptul „Smart Discounter”.

CITEȘTE ȘI

ESENȚIAL | Audieri în cazul zecilor de morți suspecte de la Spitalul Pantelimon, la ATI. Patru anchete sunt deja în desfășurare aici

Niște stâlpișori din București au prins viață. Ne fac cu ochiul, ne zâmbesc și ne spun cât de fani pietoni sunt ei. Pe ce străzi din oraș poți da peste ei

Vis! Am luat salariul și-am mâncat la Bone Restaurant, în București, pentru că viața e prea scurtă ca să nu te răsfeți

Cookies