ARHIVA B365

Zece milioane de euro pentru reabilitarea a 13 străduţe din Sectorul 5. VEZI HARTA

13 străzi şi străduţe din Sectorul 5 vor intra în reabilitare. Administraţia Străzilor, instituţia care a scos la licitaţie contractul, este dipusă să plătească aproape 10 milioane de euro pentru aceste lucrări. Contractul include servicii de proiectare şi de construcţii şi montaj, alimentare cu apa, canalizare ape pluviale şi canalizare ape reziduale.

Cele 13 străzi cuprinse în pachetul scos la licitaţie sunt situate între Prelungirea Ferentari şi Șos. Alexandriei. Mai exact, contractul se referă la Str. Radarului, Str. Gemanata, Str. Bardasului, Str. Mandresti, Drum Santana , Str. Teius, Str. Curtea de Arges, Drum Nefliului, Str. Gaesti, Intr. Gaesti , Sos. Virtejului Str. Targoviste , Str. Pitesti.

Lucrările la fiecare stradă în parte vor avea o durată cuprinsă între 2 şi 6 luni.

Administraţia Străzilor Bucureşti a atribuit în acest an şi un contract de 760.000 euro ce cuprinde servicii de consultanţă pentru lucrările de reabilitare a 11 străzi din Capitală. Contractul vizează lucrările de reabilitare a 11 străzi din Bucureşti, respectiv străzile Pescarilor (Sectorul 2), Valea Lungă (Sectorul 6), Laminorului (Sectorul 1), Aleea Padina (Sectorul 1), Grigore Cobălcescu (Sectorul 5), Drumul Pădurea Pustnicu (Sectorul 1), Aleea Teişani (Sectorul 1), Maior Vasile Băcilă (Sectorul 2), Drum Bragadiru (Sectorul 5), Piaţa Gării de Nord (Sectorul 1) şi Răsăritului (Sectorul 6).

Rolul consultantului va fi de acela de a-i informa pe reprezentanţii Administraţiei Străzilor cu privire la activitatea desfăşurată de constructor şi de a propune eventuale penalităţi în cazul în care angajamentele asumate prin contract nu sunt respectate. Mai exact, consultantul verifică existenţa autorizaţiei de construire şi îndeplinirea condiţiilor legale cu privire la aceasta, documentaţia de execuţie realizată de proiectant sau de constructor, analizează şi aprobă propunerile constructorului referitoare la trafic şi la siguranţa publicului şi a personalului muncitor pe şantier şi aprobă sursele de materiale propuse de constructor şi calitatea acestora.

Tot consultantul se ocupă şi cu notarea informaţiilor relevante referitoare la condiţiile meteorologice, defectarea unor echipamente şi orice alţi factori care pot afecta progresul lucrărilor, cu monitorizarea contractului de lucrări şi cu verificarea
situaţiilor lunare de plata ale constructorului. Consultantul trebuie să decidă dacă cheltuielile din situaţia de lucrări se vor achita în totalitate sau vor fi reduse. De asemenea, consultantul are ca responsabilitate şi verificarea şi aprobarea programului, utilajelor, echipamentelor şi tehnologiei de construcţie şi a materialelor constrcutorului.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button