COOL CITY

Vrei să dăruieşti jucării copiilor nevoiaşi?

Primăria Municipiului Bucureşti, prin Administraţia Lacuri, Parcuri şi Agrement Bucureşti, va lansa joi, 2 decembrie 2010, campania „Dăruieşte o speranţă de Crăciun”, prin care îşi propune ca în preajma sărbătorilor de iarnă să aducă o mică bucurie copiilor din centrele de plasament.

În trei locaţii din parcurile Unirii, Cişmigiu şi Tineretului vor fi instalate corturi, în care vor fi colectate jucării sau cărţi pentru copii. Bucureştenii care îşi doresc să se alăture campaniei, vor putea sa aducă până în data de 22 decembrie un cadou, care va ajunge în centrele „Sfântul Nicolae”, „Sfânta Maria” şi „Cireşarii”.

Lansarea campaniei A.L.P.A.B. „Dăruieşte o speranţă de Crăciun” va avea loc pe 2 decembrie, la ora 12.00 în Pavilionul Expoziţional din Parcul Herăstrău, unde copii de la Centrul Social de Servicii „Sfântul Nicolae” şi cei de la Centrul de primire a copilului în regim de urgenţă „Cireşarii” vor susţine un spectacol artistic.

În acelaşi timp, sub genericul “Târgul Cadourilor de Iarnă – Desaga lui Moş Nicolae”, copiii cu dizabilităţi auditive ai Centrului „Domniţa Bălaşa”, din subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6, participă în perioada 30 noiembrie – 06 decembrie 2010 la o expoziţie cu vânzare în incinta Palatului Copiilor.

Cu prilejul acestei expoziţii, copiii au confecţionat în jur de 200 de produse artizanale. Din sumele obţinute se vor achiziţiona materiale utilizate în atelierul de creaţie pentru confecţionarea altor produse.

Copiii mai participă la Târgul de Sf. Nicolae, cu expunere de obiecte „hand made” specifice Sărbătorilor de iarnă, în perioada 03.12-05.12.2010, organizat la Muzeul Ţăranului Român, în cadrul parteneriatului cu Fundaţia Chance for Life;

la Târgul Art-Abilitate, organizat la Camera Deputaţilor de către “Alternativa 2003”, expunere de produse artizanale specifice sărbătorilor de iarnă în perioada 02.12- 03.12.2010, la Bazarul de Crăciun, organizat de Unilever în cadrul parteneriatului cu Fundaţia “Light into Europe” – expunere de produse cu specific, în data de 14.12.2010.

Banii obţinuţi duc la ideea de autofinanţare şi îi obişnuiesc pe cei mici cu ideea că producerea de obiecte artizanale nu este un scop în sine ci o activitate care generează profit, care produce autonomie, ieşire din dependenţa faţă de serviciile sociale şi faţă de suportul necondiţionat al susţinătorilor familiali.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button