Vot favorabil pentru extinderea Magistralei 2 până la viitoarea Gară Petricani. PS2 cere CGMB un acord pentru asocierea cu Ministerul Transporturilor și Metrorex

01 apr. 2025
1230 afișări
Vot favorabil pentru extinderea Magistralei 2 până la viitoarea Gară Petricani. PS2 cere CGMB un acord pentru asocierea cu Ministerul Transporturilor și Metrorex
Vot favorabil pentru extinderea Magistralei 2 până la viitoarea Gară Petricani. PS2 cere CGMB un acord pentru asocierea cu Ministerul Transporturilor și Metrorex | Sursa foto: Metrorex - Facebook

Încă un pas pentru extinderea Magistralei 2 de metrou până la viitoarea Gară Petricani, pe unde va trece trenul metropolitan. Luni, 31 martie, în ședința Consiliului Local Sector 2, s-a votat proiectul pentru solicitarea acordului Consiliului General al Municipiului București (CGMB) în vederea asocierii PS2 cu Ministerul Transporturilor și Metrorex.

Vot favorabil pentru extinderea Magistralei 2 până la viitoarea Gară Petricani

Primăria Sectorului 2 vrea să extindă Magistrala 2 de metrou de la Pipera până la Gara Petricani.

Punem în aplicare un program de investiții ambițios, axat pe mobilitate urbană și îmbunătățirea condițiilor de transport.

Facem un pas important și extindem Magistrala M2 de metrou: Tronsonul Pipera – Gara Petricani.

Pentru realizarea acestui proiect de utilitate publică, PS2 a inițiat demersuri de asociere cu Ministerul Transporturilor și Infrastructurii și cu Metrorex. Proiectul a primit vot favorabil pentru solicitarea acordului Consiliului General al Municipiului București (CGMB) în ședința Consiliului Local Sector 2 de luni, 31 martie.

PS2 precizează că acordul este necesar pentru formalizarea parteneriatului și este o etapă esențială în implementarea acestui proiect.

Se dorește extinderea Magistralei „Corporatiștilor” întrucât zona de birouri din zona de nord a Sectorului 2 (Aurel Vlaicu – Pipera) reprezintă unul dintre principalii generatori de trafic din Capitală, mai ales în ceea ce privește deplasarea către locul de muncă.

Având în vedere numărul ridicat de locuri de muncă din această zonă, mijloacele de transport public (M2, tramvaiele 4, 16 și 36, autobuzele 343, 135 etc.) și circulația rutieră sunt suprasolicitate, mai ales la orele de vârf.

Astfel că, autoritățile consideră că este nevoie de acest nou segment de metrou pentru a decongestiona traficul, potrivit Buletin de București.

În locul barierelor de pe Șoseaua Petricani, autoritățile vor să construiască două peroane, pentru fiecare sens de mers, pentru amenajarea unui punct de oprire pentru viitorul tren metropolitan București, scrie Club Feroviar.

Traseul acestui tronson al trenului metropolitan București pleacă de la Gara de Nord și continuă spre Gara Băneasa, apoi Petricani și Andronache, Pantelimon Vest și Gara Obor.

Te-ar mai putea interesa și:

Cookies