ARHIVA B365

Vodafone vrea să îşi extindă reţeaua de magazine în franciză de la 19 la 50 unităţi până în aprilie

În prezent, Vodafone are 19 magazine în franciză în Bucureşti, Iaşi, Cluj, Arad, Fălticeni, Piatra Neamţ, Mediaş, Sighişoara, Bistriţa, Vişeul de Sus, Zalău, Uricani, Comarnic, Caracal, Mizil şi Târgu Mureş.

„Numărul acestora va ajunge la 50, în următoarele două luni, şi va continua să crească pe parcursul întregului an”, se arată într-un comunicat al Vodafone.

Potrivit operatorului, magazinele din acest sistem au aceleaşi standarde de imagine şi calitate a serviciilor ca şi magazinele Vodafone.

Partenerii au avea acces la know-how-ul, sistemele şi aplicaţiile Vodafone, precum şi la programele de pregătire pentru personalul de vânzări.

„Prin acest program oferim partenerilor de franciză un business la cheie sub brandul Vodafone. (…) Ne dorim să construim acest model de business alături de antreprenori locali cu (…) experienţă în domeniu, orientaţi spre rezultate, care au calităţi demonstrate de conducere. Aceştia trebuie să dispună de o bază de capital personal şi să-şi dorească să dezvolte un business pe termen lung, sub marca Vodafone”, a declarat directorul de vânzări indirecte al Vodafone România, Alexandru Baloi.

Activitatea noului program este reglementată printr-un contract de franciză între Vodafone şi partener.

La intrarea în acest model de business, se percepe o taxă de franciză care variază între 2.500 şi 15.000 de euro, în funcţie de factori precum tipul locaţiei, suprafaţă, zona geografică şi nivelul de investiţii necesar amenajării şi echipării spaţiului comercial.

În plus, potenţialul partener trebuie să dispună de un capital de investiţie care porneşte de la 10.000 de euro, care acoperă garanţia aferentă liniei de credit comercial şi rulajul din primele două luni de activitate.

Vodafone România este al doilea jucător local de telefonie mobilă după numărul de clienţi şi cifra de afaceri.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button