VOCEA ROMÂNIEI 2014, LIDER DE AUDIENȚĂ: 2,5 milioane de români s-au uitat la VOCEA ROMÂNIEI

de:
22 sept. 2014
0 Afișari
VOCEA ROMÂNIEI 2014, LIDER DE AUDIENȚĂ: 2,5 milioane de români s-au uitat la VOCEA ROMÂNIEI

VOCEA ROMÂNIEI 2014:Cu Horia Brenciu și Ștefan Bănică în juriu, „X Factor” a câștigat în audiență și s-a clasat imediat după showul de la ProTV. „Vocea României” își păstrează însă supremația față de Antena 1, demonstrând că producătorii au făcut alegerea corectă cu Tudor Chirilă la masa antrenorilor, scrie EVZ.

VOCEA ROMÂNIEI 2014, LIDER DE AUDIENȚĂ: Cele mai așteptate emisiuni ale toamnei își dispută seara de vineri în fața micilor ecrane: „ Vocea României”, de la Pro TV, „X Factor” de la Antena 1 și „Suleyman Magnificul”, show-uri top urmărite de milioane de telespectatori.

VOCEA ROMÂNIEI 2014: Prima confruntare „Vocea României”- „X Factor”, care s-au suprapus aproape perfect pe același tronson orar, a fost câștigată de talent show-ul de la Pro TV.

VOCEA ROMÂNIEI 2014, LIDER DE AUDIENȚĂ: Numărul celor care s-au uitat la „Voce” s-a ridicat la aproape două milioane și jumătate de români în minutul de aur, în timp ce „X Factor” a fost urmărit de aproximativ 2.000.000 de telespectatori. „Suleyman Magnificul”, serialul de Kanal D, a coborât sub un milion de telespectatori.

VOCEA ROMÂNIEI 2014, LIDER: Cu vedete ca Horia Brenciu și Ștefan Bănică la masa juriului, „X Factor” a încercat să-și optimizeze și săși dinamizeze imaginea. Producătorii au speculat la maximum poveștile de viață ale concurenților și au pus accentul pe controverse între membrii juriului.

VOCEA ROMÂNIEI 2014: La ProTV, tachinările și replicile tăioase între jurați au curs firesc, demonstrând că Tudor Chirilă s-a integrat perfect într-un timp scurt. Ediția a cincea a „Vocii României” s-a bucurat și de concurenți deosebiți.

Cookies