BAZAR

„Viză pentru SUA” la metrou şi pe străzile Bucureştiului

Ministerul Afacerilor Externe (MAE) şi Ambasada SUA la Bucureşti şi-au propus să reia campania de informare, prin adăugarea unor noi componente media, care vor contribui la asigurarea unei vizibilităţi suplimentare şi la promovarea informaţiilor utile cetăţenilor.

„Elementul de noutate este adus, în special, de folosirea afişajului stradal, atât în Bucureşti, cât şi în mai multe oraşe din ţară. Conceptul creativ cu elemente vizuale pentru afişe a fost realizat, pro bono, de către agenţia de publicitate Graffiti BBDO. Spaţiile de expunere au fost oferite în regim de gratuitate cu sprijinul companiilor de afişaj stradal Affichage România, în Bucureşti şi alte şase oraşe din ţară, iar cu sprijinul News Outdoor şi Metrorex, peste 430 de cartonaşe la mânerele din trenurile de metrou vor purta mesajul grafic al campaniei”, informează MAE.

Potrivit ambasadorului SUA la Bucureşti, Mark Gitenstein, 81% dintre cetăţenii români care aplică pentru obţinerea unei vize temporare pentru SUA au reuşit obţinerea acesteia. „Românii sunt bineveniţi în Statele Unite şi încurajăm călătoriile în SUA în scop turistic, profesional ori pentru studii. Sunt încântat să precizez că anul trecut, 29.000 de români au primit vize temporare pentru SUA, cu circa 3.000 mai mulţi decât în 2009”, a declarat oficialul american.

Toate componentele campaniei „Viză pentru SUA” pot fi descărcate de pe site-ul MAE, din cadrul secţiunii „Viză pentru SUA” (www.mae.ro/viza-pentru-sua).

În luna septembrie, sediul Ambasadei SUA la Bucureşti a fost mutat în Băneasa, pe Bulevardul Dr. Liviu Librescu, nr. 4-6 din Sectorul 1. Noua locaţie oferă o capacitate de cel puţin 100 de persoane simultan, informează MAE. La construcţia noului sediu al ambasadei au lucrat 1.500 de muncitori români. Detalii despre noua locaţie găsiţi aici.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button