Viteza melcului la Primărie: Trotuarul rulant de 240 metri nu e gata nici după 3 luni

de:
10 aug. 2012
0 Afișari
Viteza melcului la Primărie: Trotuarul rulant de 240 metri nu e gata nici după 3 luni

Trotuarul rulant de la Pasajul Basarab ar fi trebuit să fie gata la sfârşitul lunii iunie, potrivit ultimelor precizări ale reprezentanţilor Primăriei Capitalei. La o lună şi jumătate de la depăşirea termenului de finalizare,  bucureştenii tot nu au acces la acest proiect al municipalităţii, deşi lucrarea nu este una de mare anvergură. Astfel trotuarul rulant este montat pe peronul 1 al Gării de Nord, de sub Pasajul Basarab şi până la prima clădire de pe peron. 

“Trotuarul va porni cam de la 10 metri distanţă de staţia de metrou Basarab, cea dinspre Gara de Nord şi va continua pe peronul 1 al Gării de Nord. Este peronul cel mai lat şi singurul care ne permitea montarea unui trotuar rulant. Trotuarul se va opri cam la 4 metri de clădirea ce se află pe peronul 1 al Gării de Nord”, au explicat pentru B365.ro, surse din cadrul Primăriei Capitalei.

Trotuarul este format din trei tronsoane de câte 80 de metri fiecare. Acesta va fi bidirecţional şi va avea şi acoperis pentru protecţia călătorilor. 

„Trotuarul rulant, structura copertinei care il va acoperi cat si zonele pietonale adiacente au fost finalizate inca de la sfarsitul lunii iunie. Din cauza unor intarzieri in ceea ce priveste achizitionarea placilor de policarbonat cu dimensiuni si compozitie speciale (din import), operatia de acoperire a copertinei cu aceste placi nu s-a finalizat. In acest moment se lucreaza la montarea placilor, urmand ca odata finalizate aceste lucrari, trotuarul sa poata fi dat in folosinta”, au precizat pentru B365.ro, reprezentanţii Primăriei Capitalei. 

Staţia intermodală de la Pasajul Basarab nu este finalizată integral nici la peste un an de la inaugurarea pasajului

Odată cu finalizarea trotuarului rulant va fi terminată şi staţia intermodală de la Pasajul Basarab. Aceasta este cea mai mare din ţară şi reuneşte o linie de tramvai pe pod, 3 linii de tramvai sub pod, linii de autobuz şi troleibuz, linii de metrou, 2 gări de cale ferată la care se adaugă spaţii special amenajate pentru taxiuri şi 2 autogări pentru transport intern şi internaţional. Staţia are două căi de acces: una pe Calea Griviţei şi una pe bulevardul Dinicu Golescu.

Contractul pentru realizarea staţiei intermodale a fost semnat cu grupul industrial german ThyssenKrupp şi are o valoare de 12,4 milioane lei (2,88 milioane euro)

Cookies