ESENTIAL

Viitorul director al RATB, Viorel Popescu: Autobuzele ajung târziu şi am citit în presă că circulă fără revizie

Conform procedurii, în urma votului consilierilor generali, Adrian Criţ este eliminat din Consiliul de Administrare al RATB, deci pierde automat şi postul de director. În locul său, în Consiliu, a fost numit Viorel Popescu, “un inginer propus de o organizaţie locală a PDL” – conform consilierilor locali democrat-liberali. Procedura mai presupune că în două zile, Consiliul de Administrare să se întrunească şi să aleagă un nou preşedinte, ce va ocupa postul de director RATB. Cum decizia este una politică, totul este doar o formalitate menită să respecte litera legii.

Înlocuirea lui Adrian Criţ a fost pregătită din timp de consilierii PDL, mărturiseşte chiar viitorul director. „Consiliul General a ajuns la concluzia că lucrurile merg deficitar la RATB. Şi atunci având în vedere interesul pe care şi-l da Consiliul şi Partidul Democrat Liberal pentru rezolvarea problemelor de la RATB, de la RADET, şi constatând aceste deficienţe am luat o hotărâre. Proiectul a fost lucrat mai mult timp. Această hotărâre s-a luat în urma unei analize exacte a ceea ce se întâmplă acolo. Nu a fost o decizie de moment”, a declarat în exclusivitate pentru B365.ro viitorul şef al Regiei, Viorel Popescu.

Democrat-liberalul mai spune că aşteaptă votul celor din Consiliul de Administraţiei pentru a vorbi despre planurile pe care le are cu privire la RATB. Totuşi unele chestiuni sunt stringente şi trebuie rezolvate rapid. „Pentru început ar trebui ca RATB să fie pregătită pentru sezonul rece. Trebuie făcute acele revizii la autobuze, troleibuze, care nu sunt făcute demult. Trebuie lucrat la frecventa circulaţiei pentru că cererile sunt foarte mari. Sunt foarte multe autobuze şi tramvaie care circulă pline. Şi politica salarială este o problemă”, continua acesta.

De altfel, mărturiseşte Popescu, tot ce ştie despre RATB a aflat din presă sau a constatat că simplu bucureştean. „Ca bucureştean am observat destul de multe carenţe în activitata regiei: autobuze care ajung cu întârziere şi am citit în presa despre maşini care circulă fără revizie. Din câte am auzit sunt şi ceva probleme cu sindicatele. Ce ştiţi dvs. ca ziarişti pot să spun cu certitudine că ştiu şi eu. Sunt de altfel mai multe amănunte în legătură cu situaţia actuală a regiei despre care nu vreau să vorbesc acum”. Totuşi, dincolo de probleme constatate, viitorul director are o bilă albă pentru predecesorul său. „Eu unul consider că introducerea liniilor de noapte a fost o treabă foartă bună. Un adevărat plus pentru fostul director Adrian Criţ”, conchide Viorel Popescu.

Reamintim, fostul director al RATB Adrian Criţ a fost revocat din funcţie de consilierii generali pentru un management defectuos. Decizia acestora va fi atacată în intanţă de primarul general Sorin Oprescu.

Adrian Criţ a fost numit director la RATB în iunie 2010. El a fost preşedintele Organizaţiei Oamenilor de Afaceri din cadrul organizaţiei PDL din sectorul 6. Inginer de profesie, Criţ a fost director adjunct la Autoritatea Rutieră Română, iar înainte de numirea la RATB ocupa funcţia de şef Departament Poluare şi Consultanţă Tehnică din cadrul Registrului Auto Român.


Recomandarile noastre


Parteneri

Știri – Gândul

Știri – CanCan.ro

Back to top button