Viitorul de la 2 este cu pasaje noi 😉 Trei poduri vrea să construiască Hopincă, primarul ales, iar unul ar fi peste calea ferată de pe Șoseaua Petricani

04 sept. 2024
9740 afișări
Viitorul de la 2 este cu pasaje noi 😉 Trei poduri vrea să construiască Hopincă, primarul ales, iar unul ar fi peste calea ferată de pe Șoseaua Petricani
Viitorul de la 2 este cu pasaje noi 😉 Trei poduri vrea să construiască Hopincă, primarul ales, iar unul ar fi peste calea ferată de pe Șoseaua Petricani | Sursa foto: captură ecran Google Maps

Rareș Hopincă, primarul ales al Sectorului 2, a declarat în cadrul unei emisiuni care sunt primele proiecte de infrastructură pe care vrea să le pună în aplicare odată ce va prelua mandatul. Acesta vrea să construiască trei noi pasaje care ar rezolva problema traficului în mai multe zone din sector. Unul dintre acestea ar urma să traverseze calea ferată de la Petricani.

Rareș Hopincă promite construirea a trei pasaje noi în Sectorul 2

În cadrul emisiunii „Cu Gândul la București”, Rareș Hopincă, primarul ales al Sectorului 2, a prezentat primele proiecte pe care vrea să le pună în aplicare după preluarea mandatului. Acesta vrea să construiască trei pasaje în sector, pentru a rezolva problema traficului în acele zone, scrie Club Feroviar.

Este vorba despre:

  • Un pasaj peste calea ferată de la Petricani (care ar urma să fie construit în doi ani, după spusele edilului)

Vorbim despre câteva pasaje extrem de importante. Și începem cu pasajul peste calea ferată de la Petricani. Zona aceasta trebuie tratată cu foarte multă atenție, dar și cu responsabilitate. Zona are o importanță deosebită în ceea ce înseamnă PIB-ul național al României.

  • Un pasaj în zona Andronache – Colentina – Fundeni,
  • Un pasaj în zona Baicului – Gara de Est – Doamna Ghica.

Al doilea pe lista de priorități este pasajul din zona Andronache-Colentina-Fundeni. Din nou, rezolvă un nod de trafic extrem de important pentru Sectorul 2 și pentru Capitală. Al treilea pasaj se referă la zona Baicului-Gara de Est-Doamna Ghica. Aici avem nevoie de o rezolvare complexă. Pentru că din cauza căii ferate din acea zonă, o bună parte a Sectorului 2 este izolată.

Pasajul de la Petricani este unul de o mare importanță, având în vedere că nu sunt rare momentele în care bariera se strică și se formează cozi interminabile. Traficul în zonă este aglomerat mai ales în sezonul estival, atunci când circulă Trenurile Soarelui. Planuri pentru construcția unui pasaj la Petricani au mai existat, însă acestea au rămas doar pe hârtie.

Pasajul de la Andronache este și el solicitat de mulți ani de șoferii care tranzitează zona. Acesta ar urma să supratraverseze tot Magistrala feroviară 800 București-Constanța. Ca în cazul pasajului de la Petricani, și acest proiect a rămas doar o promisiune. Consiliul General al Municipiului București a aprobat chiar și indicatorii tehnico-economici, în 2019, din care reieșea că ar fi costat aproape 200 de milioane de lei și că lurările ar fi urmat să dureze doi ani.

Întregul articol, AICI.

Te-ar mai putea interesa și:

Cookies