Vice, cel mai subversiv produs media din lume, s-a lansat în online-ul românesc

de:
10 nov. 2010
0 Afișari
Vice, cel mai subversiv produs media din lume, s-a lansat în online-ul românesc

Brandul Vice aparţine grupului Vice Media care cuprinde 30 de ţări şi dezvoltă şase platforme: Vice Magazine, Vice Records, Vice Films, Vice Books, VBS.TV şi viceland.com. Prin lansarea viceland.com în România, grupul vrea să ofere o platformă de promovorare a culturii şi a lifestyle-ului autohton.

Vice tratează cu atitudine punk tot soiul de subiecte ce ţin de cultura urbană, artă, fotografie, muzică, cinema, dar nu se dă în lături nici de la subiecte „grele”. Spre deosebire de jurnalismul tradiţional, Vice tratează realitatea cu impertinenţă, iar reporterii se bazează nu pe obiectivitate ci, din contră pe subiectivism, în cel mai pur stil gonzo.

Odată cu situl, s-a lansat în România şi canalul de televiziune online VBS.TV ale cărui documentare scurte tratează cazuri umanitare, teme ce ţin de muzică, de călătorii şi sport extrem. Accesul la VBS.TV care adună lunar 6,7 milioane de utilizatori unici, este gratuit.

„Vice preferă să arate viaţa aşa cum e: nostimă, dar şi tristă, grotesc şi magnifică, erotică şi violentă, dar mereu în mişcare. Dat fiind că privim cu optimism viitorul, suntem pe cale de a pune la punct ediţie tipărită VICE, revista distribuită gratuit în spaţiile frecventate de target-ul tânăr pe care îl vizăm”, spune Frédéric de la Taille, managing director Vice Media Group, într-un comunicat.

Cookies