Vești bune de la Autostrada Moldovei A7: Vom putea circula de la Focșani până la București de la anul

21 oct. 2024
17410 afișări
Vești bune de la Autostrada Moldovei A7: Vom putea circula de la Focșani până la București de la anul
Vești bune de la Autostrada Moldovei A7: Vom putea circula de la Focșani până la București de la anul. Sursa foto: Cristian Pistol/ Facebook

Șeful CNAIR are vești bune pentru șoferi: constructorul român UMB are o evoluție foarte bună pe șantierele autostrăzii Buzău – Focșani (secțiune din Autostrada Moldovei A7), iar anul viitor se va putea circula pe aici de la Focșani până la București.

În 2025, șoferii vor putea circula pe Autostrada A7, de la Focșani până la București

Constructorul român UMB are o evoluție foarte bună pe șantierele autostrăzii Buzău – Focșani (secțiune din Autostrada A7), a anunțat directorul general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Cristian Pistol.

Șeful CNAIR mai spune că, până la Crăciun, șoferii vor putea circula pe aproximativ 82 de km din această autostradă.

Anul viitor va fi pus în valoare podul peste râul Buzău:

Podul peste râul Buzău va fi pus în valoare anul viitor când va face conexiunea cu autostrada Ploiești – Buzău, după ce se vor finaliza lucrările pe lotul 3 (Pietroasele – Buzău).

Astfel, începând cu anul 2025, conducătorii auto vor putea circula pe Autostrada A7, de la Focșani până la București:

Practic, anul viitor se va putea circula pe autostrada de la Focșani până la București (201 km), a anunțat Cristian Pistol într-o postare pe pagina de Facebook.

Sursa foto: Cristian Pistol/ Facebook
Sursa foto: Cristian Pistol/ Facebook

În septembrie, ministrul Transporturilor le-a promis șoferilor că vor putea circula integral pe autostradă de la București la Pașcani, pe Autostrada Moldovei A7, la finalul anului 2025. În realitate, sunt șanse mici ca A7 să fie deschisă în totalitate, în condițiile în care constructorul român UMB, care se ocupă de 10 loturi din cele 13 ale A7 până la Pașcani, va trebui să demareze și lucrările pe lotul Leghin – Tg. Neamț de pe A8 – Autostrada Unirii, cu bani din PNRR, care are șanse să nu se încadreze în termenul limită pentru finanțarea europeană, dar și lucrările pe lotul Margina – Holdea de pe Autostrada A1, singurul lot lipsă pentru o circulație completă pe autostradă de la Sibiu până la Nădlac, potrivit Economedia.

Te-ar mai putea interesa și:

Cookies