A fost desemnat câștigătorul pentru proiectul de lărgire la 4 benzi a DN1A între Centura Capitalei și intersecția cu Șoseaua Chitila – Parc Mogoșoaia. Lucrările vor fi realizate de Asocierea MARISTAR COM SRL – HYDROSTROY AD, anunță Secretarul de stat în ministerul Transporturilor.
Irinel Ionel Scrioșteanu a anunțat că, joi, 5 octombrie, a fost ales câștigătorul pentru execuția lucrărilor proiectului de lărgire la 4 benzi a DN1A între Centura București și intersecția cu Șoseaua Chitila – Parc Mogoșoaia: Asocierea MARISTAR COM SRL (lider) – HYDROSTROY AD.
Contractul valorează 61,56 milioane lei (fără TVA), iar durata contractuală este de 12 luni, din care 2 luni pentru proiectare și 10 luni pentru execuție.
Secretarul de stat în ministerul Transporturilor spune că Asocierea poate semna contractul după ce expiră termenul pentru depunerea contestațiilor și, respectiv, după soluționarea acestora.
Proiectul prevede realizarea următoarelor:
Finanțarea este din fonduri externe nerambursabile, prin Programul Operațional Infrastructură Mare POIM 2014-2020, Programul Operațional Transport POT 2021-2027, dar și de la bugetul de stat.
Este o continuare a lucrărilor pe care le-am făcut la Pasajul Mogoșoaia, dar și a celor privind realizarea primei rute de tren metropolitan, pentru că prin acest proiect creăm și primul nod intermodal de transport călători între trenul metropolitan Gara de Nord – Aeroport Otopeni și ruta de autobuze Buftea – Mogoșoaia – București. Este încă un exemplu de bună colaborare cu autoritățile locale, care au înțeles ca pe lângă dezvoltarea infrastructurii de transport, trebuie dezvoltat și sistemul de transport local, inclusiv prin intermodalitate, pentru a rezolva problema traficului din regiunea București-Ilfov sau din jurul marilor orașe, a conchis secretarul de stat în ministerul Transporturilor.