Orange România a înregistrat, în trimestrul al treilea al acestui an, venituri de 243,2 milioane de euro, în creştere cu 7% faţă de trimestrul al treilea din 2014. De la începutul acestui an, veniturile companiei au totalizat 697 milioane de euro, în creştere cu 3,2% faţă de perioada similară a anului trecut, se arată într-un comunicat de presă remis B365.ro de companie.
Orange România avea, la 30 septembrie 2015, 10.284.000 de clienţi, în creştere cu 79.000 faţă de trimestrul anterior.
Şi traficul de internet mobil 4G s-a menţinut pe un trend ascendent, fiind în creştere cu 60% comparativ cu trimestrul al doilea al 2015 și de 6 ori mai mare comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Orange deţine cea mai extinsă reţea 4G din România cu 96% acoperire pentru populația urbană şi 71% pentru populația națională (peste 4200 de localități), performanța susținută a rețelei fiind confirmată și de noile rezultate ale aplicației Netograf de la ANCOM. În București, tocmai s-a finalizat în luna septembrie un proiect major de creștere cu 50% a capacității rețelei.
În al treilea trimestru al anului, numărul de smartphone-uri 4G vândute a fost aproape dublu comparativ cu vânzările din trimestrul trei al lui 2014, iar vânzările de tablete 4G au fost de 4 ori mai mari.