Venituri în creștere pentru Orange România

de:
17 feb. 2015
1 Afișari
Venituri în creștere pentru Orange România

Anul trecut veniturile Oranga România au ajuns la 909 milioane de euro, din care 233 milioane de euro în ultimul trimestru. Veniturile totale au înregistrat o scădere cu 2,7% faţă de 2013, din cauza impactului tarifelor de interconectare. Eliminând acest impact, creșterea veniturilor din 2014 față de cele înregistrate în anul anterior este de 4,2%, anunță compania de telefonie mobilă prin intermediul unui comunicat de presă.

La finalul anului 2014, Orange avea 10.531.000 de clienți, cu o creștere de 95.000 comparativ cu perioada similară a anului trecut.

Reamintim că Vodafone, principalul concurent al operatorului Orange de pe piața locală, pierde din ce în ce mai mulți clienți. Detalii AICI.

În 2014, flexibilitatea si inovația au fost atributele sub care au stat ofertele de la Orange: abonamente destinate familiilor, care descoperă acum serviciile digitale împreună, abonamente menite să le aducă mai multe beneficii și servicii disponibile multiecran: pe telefon, tabletă, desktop, televizor, configuratorul online pentru abonamente, disponibil din luna octombrie pentru clienții cu vârste cuprinse între 18 și 35 de ani, și oferta PrePay de sărbători, ocazie cu care am invitat clienții să se filmeze în timp ce dansau, și cele mai frumoase dansuri au fost incluse în spoturile TV.

În 2014 consumul de date mobile și-a continuat trendul ascendent, înregistrând o creștere cu 85% în trimestrul patru din 2014 față de perioada similară a anului trecut. Pentru susținerea acestei evoluții, Orange a continuat procesul de investiții masive în modernizarea rețelei și în extinderea acoperirii 3G, 4G și 4G+. La sfârșitul anului, clienţii Orange se bucurau de cea mai extinsă acoperire 4G, cu 92% acoperire a populației urbane, în prezent 63,63% acoperire totală, şi de servicii la viteze 4G în toate abonamentele actuale.

Vânzarile de smartphone-uri și tablete 4G au fost de 4 ori mai mari în ultimul trimestru al anului trecut față de aceeași perioadă din 2013, la această evoluție contribuind și creșterea la 86 de modele de smartphone-uri și tablete 4G în magazinele noastre în cursul anului 2014. În corelație directă cu această evoluție traficul de date 4G efectuat de clienți a crescut cu 87% în trimestrul patru față de trimestrul trei al 2014.

În 2014, serviciul Orange TV s-a îmbogățit la nivel de conținut, canale noi, calitatea platformelor și noi versiuni ale aplicației. La sfârșitul anului, serviciul Orange TV a înregistrat peste 157.000 de abonati. Aplicația Orange TV Go, prin care clienții pot urmări în mișcare până la 78 de canale TV, filme și seriale pe smartphone și tabletă, a fost descărcată de la lansare până la sfârșitul anului trecut de peste 1.100.000 de ori.

„În 2014 a devenit tot mai evident că digitalizarea face parte din viața românilor. Aceasta este direcția în care am investit în ultimii ani, asigurând o rețea performantă și stabilă care să susțină, alături de serviciile tradiționale, noile tendințe de consum: internet mobil de mare viteză și servicii de conținut tot mai inovatoare și mai accesibile. Serviciul Orange TV a avut o creștere semnificativă, ca dovadă a faptului că românii încep să privească altfel la televizor. Pentru a rămâne alegerea numărul unu a clienților noștri, în 2015 vom continua sa investim în calitatea serviciilor noastre și în 4G.” a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.

Cookies