ARHIVA B365

Carrefour a avut vânzări de 1 miliard de euro, în 2013, în România

Carrefour deţine în România o reţea de 165 de hipermarketuri, supermarketuri şi magazine de proximitate, scrie ZF.ro. În 2008, ultimul an de boom al economiei româneşti, Carrefour România înregistra o creştere cu 37% a vânzărilor, la 1 miliard de euro, de la 728 milioane euro în 2007.

Ulterior, compania a avut ani doi de scăderi, cu un minim de 930 milioane euro în 2010, după care vânzările au revenit pe creştere uşoară, până la 955 milioane euro în 2011 şi 986 milioane euro în 2012, potrivit datelor prezentate anterior de retailer. Vânzările sunt raportate fără TVA.

În 2013, Carrefour a mizat pe extinderea reţelei de magazine de proximitate Express, deschizând 38 de unităţi noi. Compania a mai deschis anul trecut un hipermarket, 13 supermarketuri Market şi un magazin online.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button