BAZAR

Vânzări de 500.000 de euro la brutăria lui Popoviciu de la Universitate

Brurăria, care măsoară 140 de metri pătraţi (plus subsol) şi care a necesitat o investiţie de circa jumătate de milion de euro, a avut în prima lună de la lansare 7.500 de clienţi, respectiv 250 pe zi. Valoarea medie a bonului a fost de 22 de lei.

Unitatea de la Universitate este cea de-a patra a companiei din capitală după cele din Băneasa Shopping City, Piaţa Dorobanţi şi AFI Cotroceni. Lanţul de brutării mai deţine şi un chariot (mini-brutărie mobilă) în centrul comercial Băneasa Shopping City, unde deţine şi o unitate mare.

Compania, care a încheiat anul 2010 cu venituri de 2,7 milioane de euro, în creştere cu aproape 30% faţă de anul anterior, estimeaza la deschidere că noua brutărie va avea venituri de 600.000 de euro.

Potrivit datelor de la Registrul Comerţului, franciza pentru brutăriile Paul, care a adus anul trecut venituri de peste două milioane de euro, aparţine în proportie de 23,7% companiei cipriote Tatika Investments, prin intermediul căreia Gabriel Puiu Popoviciu derulează mai multe afaceri în România alături de Nicolae Badea. Printre firmele la care Tatika deţine acţiuni se numără Alltrom, US Food Network care administrează franciza KFC, Parc Hotels, American Restaurant System, care are franciza Pizza Hut, Grand Plaza Hotel, Orange Romania şi Trend Hospitality.

Sursa: ZF


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button