De mâine, adică de joi, 1 iulie, vacanţele pe litoralul românesc se scumpesc după începerea sezonului estival. Hotelierii majorează tarifele atât la cazare, cât şi la masă. Măsura este luată din cauza cererii mari pentru aceasta perioadă de iulie-august.
Vești proaste pentru turiștii români care de mâine, 1 iulie, vor intra în sezonul de vârf de pe litoral cu cele mai mari prețuri de până acum. Majoritatea patronilor majorează tarifele la cazare începând din iulie. Măsura este bazată, spun hotelierii, pe faptul că toată lumea vrea să vină la mare în iulie şi august, iar o cerere mare duce la majorări de preţuri.
30 iunie – 1 iulie
Hotel de 2*
camera în iunie: 300 lei
camera in iulie: 350 lei
Hotel de 3*
camera în iunie: 400 de lei
camera in iulie: 450 de lei cu mic dejun
Hotel de 4*
camera în iunie: 550 de lei
camera in iulie: 770 de lei
Vacanțe mai scumpe pe litoral de la 1 iulie – Eforie sud
30 iunie – 1 iulie
Hotel de 2*
camera în iunie:150- 200 lei
camera in iulie: 250-270 de lei
Hotel de 3*
camera în iunie: 270 lei cameră
camera in iulie: 350 lei cu mic dejun
Hotel de 4*
camera în iunie: 540 lei
camera in iulie: 750 de lei
Turiştii care vor ajunge pe litoral în această vară şi administratorii plajelor de la Marea Neagră trebuie să respecte mai multe reguli anti-COVID de distanţare şi igienă.
Administratorii plajelor trebuie să amplaseze la loc vizibil regulamentele de acces şi de comportament pe plajă şi să asigure măsuri pentru respectarea unei distanţe de doi metri (stânga/dreapta, faţă/spate) între şezlongurile care sunt utilizate de persoane din familii diferite.
Astfel, pentru reducerea riscului de infectare cu COVID, administratorii plajelor trebuie să adopte măsuri pentru: restricţionarea accesului la plajă dacă limitele de capacitate stabilite sunt depăşite şi distanţa fizică nu poate fi menţinută; asigurarea accesului prin puncte de intrare clar semnalizate; stabilirea de culoare unidirecţionale, separate, de intrare şi de ieşire; rezervarea utilizării plajei pe anumite perioade de timp se face prin intermediul unui sistem de rezervare online sau telefonic şi/sau adoptarea de ore strategice de funcţionare sau criterii de închidere flexibile;