Ups, s-a spart. Cum, ce facem și unde reparăm, aflăm de la MobileFIX (P)

30 sept. 2022
28 Afișari
Ups, s-a spart. Cum, ce facem și unde reparăm, aflăm de la MobileFIX (P)
Ups, s-a spart. Cum, ce facem și unde reparăm, aflăm de la MobileFIX

De câte ori nu s-a întâmplat să spargeți display-ul unui telefon? Sau doar e sticlă? Investițiile în noi telefoane mobile vin pe fondul unui accident care se lasă cu pagube. Nu este însă mai convenabil să reparați, decât să înlocuiți prin schimbare?

Fie că vorbim despre reparatii sticla Samsung sau despre diverse alte probleme tehnice întâlnite la un telefon din clasa iPhone, service-urile gsm sunt locuri destul de căutate.

Ce s-a spart?

Știați că de obicei accidente precum spargerea unui display se întâmplă mai cu seamă în primele zile după schimbarea unui telefon mobil? Asta pentru că mâinile nu sunt încă obișnuite cu noi forme și o altă mărime a telefonului și s-ar putea să fiți mai neindemanatici ca oricând. Printre situațiile frecvente se numără display-ul spart, acea componentă ce permite afișajul, touchscreen-ul, adică componenta care vă permite să efectuați comenzi, atingând telefonul. Una din situațiile în care veți scăpa cu un cost foarte mic este spargerea geamului de sticlă.

Dacă un display este spart, însă mare parte din acesta este intact, este recomandată schimbarea până când fisurile nu se extind. Cu toate acestea gravitatea nu este aceasta. Încă poate fi folosit telefonul mobil. Situația este mai grea când touchscreen-ul nu mai funcționează, schimbarea acestuia poate implica să nu aveți telefonul disponibil preț de câteva zile.

Servicii rapide de reparații

Pentru cei în căutarea unui service gsm, cel mai adesea în astfel de situații unii sunt copleșiți de panică, MobileFIX este soluția. Vorbim de un service cu mai multe locații fizice, prezent în capitală, dar și mari orașe precum Cluj, Brașov și Constanța. Pentru cei din aceste orașe este simplu, se vor prezenta la locație. În funcție de situația dată putem vorbi despre reparații ce au loc imediat.

Aici nu se aplică regula graba strică treaba. Rapiditatea cu care rezolvă o solicitare este benefică pentru toată lumea – nu se mai aglomerează service-ul cu multe telefoane. În alte cazuri poate dura mai mult nu execuția în sine a unei reparații, cât poate timpul necesar de așteptat până când telefonul să fie utilizat din nou fără probleme. Spre exemplu la telefoanele capsulate schimbarea de touchscreen impune acest lucru. Sau poate fi timpul de așteptare până când o piesă necesară este disponibilă în service. Pentru orice tip de intervenție este oferită garanție.

Cum rămâne cu datele salvate în telefon?

Există o politică strictă în ceea ce privește modul de colaborare cu acest service gsm. Datele sunt confidențiale și fără grijă, totul rămâne intact. Sunt situații în care nu pot fi efectuate recuperări de date sau cel puțin utilizatorul nu poate manual să facă asta. Cei de la MobileFIX își asumă secretul profesional cum s-ar spune.

Costuri – să vorbim și despre costuri. Uneori alegerile noastre depind de costuri. Ne place să alegem ce este mai ieftin. Doar că există riscul de a alege totodată ce este mai slab calitativ. Descoperim la service-ul gsm MobileFIX prețuri avantajoase și o transparență totală în ceea ce privește prețurile percepute.

Colaborare la distanță

Pentru cei care nu au timp sau nu sunt avantajați de locație pot opta să trimită dispozitivul mobil la service prin curier. În acest caz procedura cu tot cu reparația inclusă poate dura până la 3 zile. Cheamă curierul acasă și tot prin intermediul acestuia vor primi dispozitivul la domiciliu. Este mai comod astfel. În acest sens echipa de la MobileFIX dedică o secțiune specială în pagina oficială – trimite dispozitivul. Aici sunt toate detaliile de interes pentru cei care doresc să folosească această metodă.

Să reparăm poate fi uneori mai avantajos decât să schimbăm.

Contact:

contact@mobilefix.ro

Copyright imagini: mobilefix.ro

Cookies