Ups, a-nțepenit! Un autocar a rămas blocat în delimitatorul de la intrarea în Pasajul Unirii

06 sept. 2022
4105 Afișari
Ups, a-nțepenit! Un autocar a rămas blocat în delimitatorul de la intrarea în Pasajul Unirii
Ups, a-nțepenit! Un autocar a rămas blocat în delimitatorul de la intrarea în Pasajul Unirii | Sursă foto: Facebook-Daniel Băluță

Luni, 5 septembrie 2022, la doar câteva ore de la redeschiderea Pasajului Unirii un autocar a rămas blocat în delimitatorul din fier.

Un autocar a rămas blocat în delimitatorul de la intrarea în Pasajul Unirii

Primarul Sectorului 4, Daniel Băluță, a transmis că șoferul respectivului autocar nu a ținut cont de restricția de înălțime a autovehiculelor ce traversează Pasajul Unirii. În pasaj, nu pot intra doar autovehicule ce au maxim 3,5 metri înălțime, acest lucru fiind semnalizat corespunzător.

Respectați regulile și semnele de circulație afișate clar încă de la intrarea în Pasajul Unirii!

Altfel, riscați să vă răniți, pe voi sau pe alți participanți la trafic, să vă avariați mașinile și să suportați cheltuielile de refacere pentru eventualele distrugeri provocate la acest obiectiv realizat și pus în siguranță de comunitatea Sectorului 4, a transmis Daniel Băluță.

Șoferul ce a ignorat specificațiile referitoare la înălțimea maximă și a rămas locat în respectivul delimitator de la intrarea în tunel.

Din fericire, accidentul nu a fost unul grav și nu au existat victime în urma incidentului.

Pasajul a fost reparat în doar 77 de zile

Pasajul Unirii a fost redeschis duminică, 4 august 2022, după ce au fost terminate lucrările de punere în siguranță a acestuia.

”77 de zile, 1.848 de ore de muncă, 300 de oameni zilnic pe șantier. Un efort extraordinar din partea echipei.”, a scris primarul Sectorului 4, administrație care s-a ocupat integral de reabilitarea pasajului.

Iată ce lucrări au fost realizate la Pasajul Unirii:

  • Au fost izolate infiltrațiile de la nivelul părții carosabile,
  • Punerea în siguranță a pereților,
  • Au fost eliminate părțile arhitecturare care puteau să cadă,
  • Au fost umplute fisurile din pereți cu mortare speciale,
  • Pereții a au fost placați cu aproximativ 3000 de panouri metalice,
  • Au fost înlocuit rețelele edilitare,
  • A fost montat un nou sistem de supraveghere video
  • A fost montat un sistem de ventilație performant, conceput special pentru aerisirea tunelurilor rutiere, compus din 60 de ventilatoare, care au două funcțiuni – se activează când nivelul noxelor devine ridicat și, în caz de incendiu, se activează ca fumul să fie scos din tunel.
  • Au fost montate 498 de corpuri de iluminat și bandă LED pe o suprafață de 4 kilometri.
  • La suprafață ,au fost instalați 30 de stâlpi de iluminat precum și 150 de proiectoare (pe rampă), astfel încât, iluminatul în pasaj să devină un ghidaj de siguranță pentru șoferi.
Cookies