Unul din cele mai mari parcuri de distracţii indoor din Europa de Est se construieşte la București

de:
04 oct. 2012
8 Afișari
Unul din cele mai mari parcuri de distracţii indoor din Europa de Est se construieşte la București

Intenţionând să atragă tot mai mult interesul bucureştenilor asupra primelor mall-uri construite în Bucureşti, Anchor Grup va reamenaja complet cele două centre comerciale din portofoliu. Lucrările de reamenajare, care se vor derula concomitent, pe o perioadă de 18 – 24 luni, fără a perturba accesul publicului, vor schimba radical aspectul celor două mall-uri, care vor deveni lifestyle centers.

Una dintre cele mai mari atracţii pe care compania intenţionează să o implementeze în Plaza România, pentru a-i determina pe bucureşteni să calce mai des pragul mall-ului, este parcul de distracţii indoor, ce va fi construit în incinta centrului comercial. Investiţia totală în complexul de entertainment va depăşi 10 milioane de euro, iar acesta va fi unul dintre cele mai mari parcuri de distracţii indoor din Europa de Est. Primul centru familial şi de distracţii indoor din Bucureşti va avea circa 7.000 mp – 8.000 mp de spaţii de distracţii dispuse pe trei etaje. Printre atracţiile pe care acest parc indoor le va oferi se numără spaţiile pentru sărbătorirea zilei de naştere, locurile de joacă, buşitoarele, cursele cu maşini, turnurile care îi ridică pe clienţi la o înălţime mare (aidoma lui Willi’s Tower din Terra Park) şi un rollercoaster.

Ali Ergun Ergen, CEO-ul Anchor Grup, estimează că numai pentru parcul de distracţii indoor va avea circa 600.000 – 700.000 de clienţi, pe an.

Parcul de distracţii indoor va fi inaugurat, cel mai devreme, în apropierea Crăciunului de anul viitor sau, cel mai târziu, în jurul sărbătorilor pascale din 2014.

„În cele două centre de lifestyle va creşte substanţial oferta de spaţii şi servicii, fie că vorbim de îmbunătăţirea zonelor amenajate exclusiv pentru socializare, cu terase în aer liber, cafenele consolă şi grădini, sau de soluţiile digitale menite să ofere servicii personalizate pentru cumpărători. Viitorul retail-ului, aşa cum îl vedem noi, presupune schimbarea în profunzime a modului în care arată, sunt configurate şi construite centrele comerciale. Direcţia pe care o abordăm astăzi pentru a ne menţine poziţia de lider de piaţă este trecerea de la un punct de vânzare la statutul de showroom, cu un set complet de servicii încorporate. De aceea şi noi ne vom adapta structura şi design-ul pentru a răspunde tendinţelor de dezvoltare urbanistică şi peisagistică, din respect pentru natură şi nevoia de spaţiu public. În esenţă, ceea ce propunem este o schimbare de paradigmă. Calitatea designului şi arhitectura trebuie să fie în centrul atenţiei. Extragem mall-ul din acea structură monolitică şi îl transformăm într-o vitrină vivantă”, a declarat, miercuri, Ali Ergun Ergen.

Compania estimează că, după reamenajare, cele două mall-uri vor înregistra 10 milioane de vizitatori anual.

VEZI AICI cum vor arăta Bucureşti Mall şi Plaza România după reamenajare

Cookies