Un spital din București a creat o linie call center pentru rudele pacienților internați în secția ATI COVID-19

12 mai 2021
83 Afișari
Un spital din București a creat o linie call center pentru rudele pacienților internați în secția ATI COVID-19

Un spital din București a creat o linie call center pentru rudele și aparținătorii pacienților internați în secția ATI COVID-19. Call center-ul este un proiect pilot, lansat în premieră și funcționează 7 zile din 7.

Un spital din București a creat o linie call center pentru rudele pacienților internați în secția ATI COVID-19

Este vorba despre Institutul de Pneumoftiziologie „Marius Nasta” din Bucureşti care a lansat o linie call center pentru rudele și aparținătorii pacienților internați în secția ATI COVID-19. Aceștia pot afla zilnic informaţii despre starea de sănătate a celor internați.

Call center-ul funcționează 7 zile din 7, iar apelurile vor fi preluate de voluntari, studenți ai Facultății de Medicină din cadrul Universității de Medicină și Farmacie „Carol Davila” din București.

Serviciul a fost implementat la iniţiativa unităţii medicale, cu suportul tehnic al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale (STS).

Inițiativa luată de Institutul de Pneumoftiziologie „Marius Nasta” din Bucureşti este extrem de utilă, deoarece accesul străinilor nu este permis în spital.

Mahler: „Pandemia a îngrădit accesul aparținătorului la ruda suferindă”

„Consider extrem de importantă comunicarea pe care trebuie să o avem atât cu pacienții, cât și cu aparținătorii acestora, mai ales atunci când starea de sănătate a celor internați în spital este extrem de gravă. Este absolut firesc să putem să oferim toate informațiile în privința stării de sănătate a pacientului către persoana desemnată să țină legătura cu spitalul.

Din păcate, în anumite situații, dar și în contextul actual, pandemic, în care volumul de muncă este foarte mare și mulți dintre noi, cei care facem parte din personalul medical, am ajuns aproape de epuizare, am observat o imposibilitate de a răspunde de fiecare dată prompt aparținătorilor acestor pacienți.

Astfel, am decis să înființăm această linie telefonică de tip call center, pentru a veni cât mai aproape de rudele celor internați la Institutul Marius Nasta în stare gravă, în ATI COVID-19, și să le oferim toate detaliile despre pacienți. Înțelegem cât de greu este să ai pe cineva în stare gravă în spital, înțelegem suferința și înțelegem că pandemia a îngrădit accesul aparținătorului la ruda suferindă.

Astfel am vrut să fim mai aproape de aparținători, să îi ajutăm și să îi asigurăm că facem tot ce ne stă în putință pentru ca totul să fie bine. Luptăm cu toate forțele pentru fiecare minut din viața pacienților noștri și vă asigur că acestea nu sunt doar vorbe”, a declarat Beatrice Mahler, managerul Institutului de Pneumoftiziologie „Marius Nasta” din București, potrivit Digi24.

Rudele și aparținătorii pot suna oricând au nevoie să afle informații despre starea de sănătate a celor internați în secția ATI COVID-19. Informațiile vor fi transmise exclusiv persoanei desemnate în acest sens de către pacient la momentul internării și aflată în fișa de observație a pacientului.

Program call-center

Call center-ul va funcționa 7 zile din 7, în intervalul orar 08:00-13:00 și 14:00-20:00, iar apelurile vor fi preluate de o echipă de voluntari, studenți ai Facultății de Medicină din cadrul Universității de Medicină și Farmacie „Carol Davila” din București. Studenții care deservesc call center-ul vor beneficia și de suportul unui grup de psihologi, conform sursei citate.

Programul implementat cu ajutorul STS este unul pilot în România și urmărește îmbunătățirea actului medical, prin oferirea de suport pacienților și familiilor acestora.

Cookies