Un șofer de BMW a parcat aiurea în București și a “născut” 2 kilometri de coadă de tramvaie și mașini

31 mart. 2023
17611 Afișari
Un șofer de BMW a parcat aiurea în București și a “născut” 2 kilometri de coadă de tramvaie și mașini
Un BMW parcat aiurea în București a “născut” 2 kilometri de coadă de tramvaie și mașini | Sursa foto: "Ai parcat ca un b@u București"/Facebook

Notă introductivă: Sigur că există în București șoferi de BMW care semnalizează, circulă pe bandă de mașini (și NU pe linia de tramvai) și parchează unde e loc cinstit de parcare și sigur că nu doar șoferii de BMW fac nefăcute în traficul magnific al Capitalei. În același timp, ceva trebuie că s-a întâmplat și pesemne încă se întâmplă de e posibil atâta amar de  folclor urban cu BMW și situații de trafic.

Un BMW parcat aiurea = 2 kilometri de coadă de tramvaie și mașini

Cum ar fi, de exemplu, situația de față, pe care am întâlnit-o pe grupul de Facebook „Ai parcat ca un 🐂 București” , un adevărat izvor nesecat de instantanee cu parcări exasperante în Capitală.

Bine, noi am întâlnit-o pe internet, mult mai rău a fost pentru cei care au întâlnit-o fiind în vreun tramvai sau în vreo mașină aliniate în coada care s-a format în urma acestui BMW parcat aiurea în București.  Pentru că, așa cum descrie bucureșteanul care a întâlnit și pozat parcarea și efectele ei, s-a format ditai coada:

Și locul I  la proba 2 km coloană tramvaie și mașini în așteptare îi revine lui…🎖️🎖️🎖️

Și, apropos de foclocrul cu BMW-uri în trafic, iată un comentariu care, în prima parte, ilustrează perfect despre ce e vorba (ăn partea a doua, e clară enervarea pe care o provoacă astfel de parcări și pe care, probabil, o cunoaștem cu toții):

BMW-ul a parcat regulamentar pe banda lui! Tramvaiul trebuia sa ocolească și să nu meargă pe interzis. În cazul acestor @$$@,  ar trebui să li se anuleze carnetul de conducere și sa plătească despăgubiri STB-ului! De călătorii care așteaptă nu mai zic!

Între timp, sunt interzise (în continuare 😉😉) parcarea și staționarea „pe platforma căii ferate industriale sau de tramvai ori la mai puţin de 50 m de acestea, dacă circulaţia vehiculelor pe şine ar putea fi stânjenită sau împiedicată”.  

Îți recomandăm să citești și:

 

Cookies