Un pod peste calea ferată, promis la Buftea. Va fi conectat cu A0 – Autostrada Bucureștiului. Licitația pentru proiectarea și execuția pasajului a fost lansată

18 sept. 2023
2374 afișări
Un pod peste calea ferată, promis la Buftea. Va fi conectat cu A0 - Autostrada Bucureștiului. Licitația pentru proiectarea și execuția pasajului a fost lansată
Un pod peste calea ferată, promis la Buftea. Va fi conectat cu A0 - Autostrada Bucureștiului. Licitația pentru proiectarea și execuția pasajului a fost lansată | Foto simbol: Agerpres

Un nou pasaj suprateran urmează să fie construit în localitatea Buftea, peste calea ferată. Licitația pentru proiectarea și execuția acestuia a fost lansată de Consiliul Județean Ilfov.

Licitația pentru proiectarea și execuția pasajului suprateran din Buftea a fost lansată

Noul pasaj urmează să se construiască pe Strada Recoltei/Strada Rândunelelor la intersecția cu calea ferată. Valoarea estimată a contractului este de 56,12 milioane de lei, potrivit Buletin de București.

Traseul face legătura între giratoriul existent pe DJ 602 și giratoriul propus la nod rutier A0. Acesta se află în faza de licitație (proiectare și execuție), făcând legătura atât cu DN1A, cât și cu noul inel de centură A0.

Noul pasaj suprateran care urmează să fie construit peste calea ferată va avea trei deschideri și va presupune lucrări pentru:

  • Rampe de acces la pasaj superior realizate ca structuri de sprijin din pământ armat cu parament vertical;
  • Drum de servitute pe partea cu localitatea;
  • Panouri de protecție a instalațiilor de cale ferată și fonică (sticlă acrilică) pe partea cu localitatea (după caz);
  • Relocarea rețelelor de utilități, respectiv noi racorduri la branșamente (după caz).
  • Durata contractului este de 18 luni, din care patru luni pentru proiectare și obținerea avizelor și 14 luni pentru execuția lucrărilor.

Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 23 octombrie 2023.

Epopeea „Lotul Rău” din Centura Modernă a Capitalei a ajuns la final

Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Irinel Ionel Scrioșteanu, a anunțat, pe data de 7 septembrie, că epopeea pentru Lotul 1 Nord al Autostrăzii Bucureștiului A0 a ajuns la final. Compania de Drumuri urmează să semneze contractul cu Asocierea Impresa Pizzarotti & C Spa Italia S.p.a – Retter Projectmanagement.

Ultimul lot din Coridorul de Transport Pan-European nr. 4 intră, în cel mai scurt timp, la semnarea contractului.

Lotul 1 Nord al Autostrăzii Bucureștiului a avut, probabil, cea mai lungă licitație, însă situația s-a îndreptat. Instanța a dat câștig de cauză Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere și, în cele din urmă, autoritățile competente pot cere documentele câștigătorului, astfel încât să înceapă procedura de semnare a contractului cu acesta – Asocierea Impresa Pizzarotti & C Spa Italia S.p.a – Retter Projectmanagement.

În sfârșit, putem semna contractul și pentru execuția ultimului lot rămas din A0 – Lot 1 Nord, fiind totodată și ultimul lot din Coridorul de Transport Pan-European nr. 4.

Coridorul Pan-European nr. 4 este cuprins între Nădlac – Arad – Timișoara – Lugoj – Deva – Orăștie – Sebeș – Sibiu – Pitești – București – Drajna – Cernavoda – Constanța.

Contractul valorează 815,07 milioane de lei, fără TVA, finanțarea fiind făcută din fonduri europene nerambursabile.

Lucrările ar trebui finalizate în 34 de luni de la semnarea contractului.

Te-ar mai putea interesa și:

Cookies