Un nou pasaj suprateran urmează să fie construit în localitatea Buftea, peste calea ferată. Licitația pentru proiectarea și execuția acestuia a fost lansată de Consiliul Județean Ilfov.
Noul pasaj urmează să se construiască pe Strada Recoltei/Strada Rândunelelor la intersecția cu calea ferată. Valoarea estimată a contractului este de 56,12 milioane de lei, potrivit Buletin de București.
Traseul face legătura între giratoriul existent pe DJ 602 și giratoriul propus la nod rutier A0. Acesta se află în faza de licitație (proiectare și execuție), făcând legătura atât cu DN1A, cât și cu noul inel de centură A0.
Noul pasaj suprateran care urmează să fie construit peste calea ferată va avea trei deschideri și va presupune lucrări pentru:
Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 23 octombrie 2023.
Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Irinel Ionel Scrioșteanu, a anunțat, pe data de 7 septembrie, că epopeea pentru Lotul 1 Nord al Autostrăzii Bucureștiului A0 a ajuns la final. Compania de Drumuri urmează să semneze contractul cu Asocierea Impresa Pizzarotti & C Spa Italia S.p.a – Retter Projectmanagement.
Ultimul lot din Coridorul de Transport Pan-European nr. 4 intră, în cel mai scurt timp, la semnarea contractului.
Lotul 1 Nord al Autostrăzii Bucureștiului a avut, probabil, cea mai lungă licitație, însă situația s-a îndreptat. Instanța a dat câștig de cauză Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere și, în cele din urmă, autoritățile competente pot cere documentele câștigătorului, astfel încât să înceapă procedura de semnare a contractului cu acesta – Asocierea Impresa Pizzarotti & C Spa Italia S.p.a – Retter Projectmanagement.
În sfârșit, putem semna contractul și pentru execuția ultimului lot rămas din A0 – Lot 1 Nord, fiind totodată și ultimul lot din Coridorul de Transport Pan-European nr. 4.
Coridorul Pan-European nr. 4 este cuprins între Nădlac – Arad – Timișoara – Lugoj – Deva – Orăștie – Sebeș – Sibiu – Pitești – București – Drajna – Cernavoda – Constanța.
Contractul valorează 815,07 milioane de lei, fără TVA, finanțarea fiind făcută din fonduri europene nerambursabile.
Lucrările ar trebui finalizate în 34 de luni de la semnarea contractului.
Te-ar mai putea interesa și: