Încă un tren nou Coradia Stream a ajuns sâmbătă, 25 ianuarie, la București, în depoul Alstom Grivița. Mai are de trecut testele obligatorii, apoi CFR Călători îl pune în circulație.
Trenul a pornit joi, 23 ianuarie, spre România și a ajuns în Capitală mai devreme decât programul stabilit inițial.
Noul tren Coradia a intrat în România vineri, 24 ianuarie, și a plecat din Curtici la ora 18:20, cu 10 minute mai devreme față de programul stabilit. Trenul a fost tractat de o locomotivă Siemens Smartron a operatorului feroviar LTE Rail România.
Sâmbătă, 25 ianuarie, ora 14:27, trenul Coradia a ajuns în București, cu 408 minute mai devreme față de programul stabilit inițial, potrivit Club Feroviar.
Joi, 23 ianuarie, Alstom a anunțat că noul tren a pornit de la fabrica din Polonia spre România. Trebuie să treacă cu bine de testele obligatorii și de parcursul de anduranță, apoi va intra în circulație, operat de CFR Călători.
Reprezentanții Alstom au mai explicat că doar primul tren Coradia ajuns în România a avut obligația să parcurgă 10.000 de km fără pasageri, în vederea autorizării pe piață. De acum înainte, fiecare Coradia Stream din comanda de 37 trebuie să circule doar 2.000 de km în cadrul testului de anduranță.
Încă un tren electric Coradia Stream produs de Alstom pentru ARF a plecat spre România și va ajunge în curând la depoul Alstom Grivița. După testele obligatorii și efectuarea parcursului de anduranță fără pasageri, trenul va intra și el în circulație, operat de CFR Călători.
Cu excepția primei rame, care a avut obligația de a parcurge 10.000 km fără pasageri în vederea autorizării pe piață, fiecare tren din lotul de 37 trebuie să circule doar 2000 km în cadrul testului de anduranță.
Drum bun, Coradia Stream! 🚅, au spus reprezentanții Alstom, joi, 23 ianuarie, într-o postare pe LinkedIn.
Noile trenuri Coradia vor circula pe următoarele rute: