Un nou supermarket s-a deschis în București. Sezamo nu-i la parter, dar cumpărăturile pot fi mai rapide decât dac-ar fi

25 oct. 2022
692 afișări
Un nou supermarket s-a deschis în București. Sezamo nu-i la parter, dar cumpărăturile pot fi mai rapide decât dac-ar fi
Un nou supermarket s-a deschis în București. Sezamo nu-i la parter, dar cumpărăturile pot fi mai rapide decât dac-ar fi / Sursă foto: Captură-Sezamo.ro

Din 2020 și până acum supermarketurile online au prins un avânt incredibil. Mare parte din bucureșteni preferă să comande online alimentele și alte produse de care mai au nevoie prin casa. Un astfel de supermarket este Sezamo, proaspăt deschis în București.

Sezamo, un nou supermarket online disponibil în București și Ilfov

Supermarketul online Sezamo face parte din grupul european Rohlik. În perioada de testare pe piața românească, Sezamo a efectuat 25.000 de comenzi, către 8.000 de clienți. Părerile acestora au ajutat la construirea companiei.

Testarea a fost făcută în mai multe etape, pe parcursul a șase luni. Inițial, clienții au fost angajații, familiile și prietenii acestora, iar ulterior au fost preluate comenzi de la oameni din afara companiei.

Examinând cerințele clienților săi, Sezamo a observat câteva categorii de produse față de care aceștia prezintă un interes crescut. Printre acestea se numără:

  • Produse locale (în mod special fructe, legume, carne și lactate),
  • Produse ECO, fără zahăr sau fără gluten,
  • Branduri de consum larg.

Pentru a satisface nevoile bucureștenilor, compania a decis să adauge 2.500 de noi produse atât de la producători locali, cât și de la branduri cunoscute.

Unde livrează

Livrarea durează aproximativ 3 ore și este posibilă în București, dar și în alte 85 de localități din județul Ilfov. Alte țări europene în care acest supermarket este disponibil sunt:

  • Cehia (Rohlik.cz),
  • Ungaria (Kifli.hu),
  • Austria (Gurkerl.at),
  • Germania (Knuspr.de).

„Sezamo este o companie, spunem noi, „customer obsessed”, astfel că este extrem de important pentru noi să adaptăm serviciile la nevoile românilor și să le oferim produse de cea mai înaltă calitate, motiv pentru care am transformat clienții într-un factor de decizie. Astfel, Sezamo este, din câte știm noi, primul business din România care se customizează în funcție de feedbackul primit de la clienți. Clienții noștri ne-au oferit feedback deosebit de util, care ne-a ajutat să îmbunătățim toate aspectele businessului nostru”, a declarat Tomáš Chadzivasilis, CEO Sezamo România.

Pentru a diminua risipa alimentară, Sezamo a introdus și oferta „Salvează-mă”. Oferta constă într-o pungă de legume și fructe care variază zilnic. Acestea sunt fie aproape de data de expirare, fie cu mici imperfecțiuni sau prea coapte, însă fără a fi deteriorate.

Cookies