Un nou drum de acces către Autostrada Soarelui, inaugurat marţi

de:
10 feb. 2015
5 Afișari
Un nou drum de acces către Autostrada Soarelui, inaugurat marţi

Drumul de acces către Autostrada Soarelui are o lungime de 4 km şi a fost realizat în urma unei investiţii de 4,8 milioane de euro, finanţată integral de dezvoltator, a declarat, marţi, Patrick Van Den Bossche, managing director al Liebrecht & wooD. „4,8 milioane de euro sunt bani mulţi, dar acesta este preţul corect”, a declarat Patrick Van Den Bossche la inaugurarea drumului de acces către A2.

Construcţia drumului a început în urmă cu un an şi jumătate. „Au fost mai multe soluţii tehnice cu privire la realizarea drumului. Asta a încetinit procesul. Altfel ar fi fost construit în şase luni”, a explicat Patrick Van Den Bossche.

Drumul oferă locuitorilor din Cernica, Fundeni şi întreaga zonă Călăraşi acces rapid către autostradă, precum şi posibilitatea de extindere şi dezvoltare a zonei. Prin finalizarea acestui drum de acces către A2, locuitorii din zonă vor beneficia de o reducere cu 30 de minute din timpul călătoriei spre centrul oraşului. În viitor, drumul va asigura şi acces direct către Cernica Park, un proiect de retail în valoare de circa 110 milioane de euro.

„Această soluţie de trafic constituie prima etapă în dezvoltarea proiectului Cernica Park, un loc important pe harta europeană a proprietăţilor Liebrecht & wooD Group. O soluţie eficientă de trafic integrată într-o reţea regională şi locală constituie o parte esenţială a oricărui proiect imobiliar modern dezvoltat în Europa. Cum Bucureştiul îşi depăşeşte continuu graniţele actuale, localităţi precum Cernica sau Fundeni sunt, de asemenea, în creştere, în special în ceea ce priveşte dezvoltarea imobiliară rezidenţială. Suntem mândri să fim pionieri în realizarea unui plan ambiţios de extindere a zonei metropolitane a Bucureştiului şi de a crea o structură urbană adecvată zonei. Cernica Park oferă toate facilităţile necesare pentru a îmbunătăţi confortul locuitorilor şi pentru a garanta un acces rutier comod”, a declarat Patrick Van Den Bossche.

Potrivit reprezentanţilor companiei, noua cale de acces planificată în zona de sud a complexului va îmbunătăți considerabil accesul din zona centrala a Bucureştiului, cât şi din împrejurimi, noul drum de acces fiind situat la 15 km de centrul Capitalei.

„Noul drum oferă navetiştilor acces uşor către locul de muncă, şcoli şi alte facilităţi. Parteneriatul cu Liebrecht & wooD consolidează potenţialul de creştere al zonei şi oferă locuitorilor o varietate de oportunităţi în viitorul apropiat”, a spus Gheorghiţă Cărtuşanu, primarul comunei Fundeni.

„Aceste tipuri de proiecte sunt o necesitate pentru zona noastră şi suntem încântaţi că Liebrecht & wooD a decis să investească într-un astfel de plan substanţial. Suntem siguri că Cernica Park va fi mult mai mult decât un centru comercial, va fi vectorul principal în zona Cernica pentru locuri de muncă şi pentru acces facil la Autostrada A2 şi la centura Bucureşti”, a spus Gelu Apostol, primarul comunei Cernica.

Centrul comercial Cernica Park, inaugurat în 2017

Centrul comercial Cernica Park va include, printre altele, un hipermarket cu propria galerie comercială, un centru de tip outlet (Fashion House), o galerie comercială tradiţională şi un magazin combinat de unelte şi materiale de construcţii si articole de gradină de tip Do-It-Yourself. În ceea ce priveşte posibilitatea deschiderii unui nou magazin IKEA în cadrul Cernica Park, Patrick Van Den Bossche a declarat: „e o întrebare bună pentru IKEA”. Van Den Bossche a confirmat totuşi că s-au purtat discuţii pe acest subiect cu reprezentanţii retailer-ului suedez de mobilă, cu care lucrează deja în Rusia.

Construcţia noului centru comercial Cernica Park va fi demarată în 2016, proiectul urmând să fie finalizat în 2017.

Vezi aici: Cum va arăta centrul comercial Cernica Park. GALERIE FOTO 

Centrul outlet Fashion House din Cernica Park va avea o suprafaţă închiriabilă de 17.500 mp, va cuprinde 93 de magazine, o zonă de joacă pentru copii şi o zonă de restaurante, dar şi o parcare pentru peste 1.400 de vehicule.

Cernica Park este amplasat la ieșirea din București, pe Autostrada A2 Bucureşti – Constanţa, la aproximativ 2 km est de Şoseaua de Centură. „Datorită mărimii, amestecului de chiriaşi şi locaţiei accesibile, Cernica Park va deveni o destinaţie internaţională de shopping”, anunţă dezvoltatorul, precizând că de la acest centru comercial până în centrul Bucureştiului sunt 15 minute de mers cu maşina, iar până la graniţa cu Bulgaria sunt 70 de km.

Suprafaţa terenului pe care va fi construit Cernica Park este de 343.280 mp. Amprenta la sol a principalelor clădiri va fi de 11 hectare, în timp ce suprafaţa totală destinată închirierii este de 87.319 mp, spaţiul comercial putând fi extins până la 100.000 mp. Alte 17,6 hectare de teren vor fi ocupate de parcare şi drumuri, iar 2,4 hectare vor fi rezervate peisagisticii. Centrul comercial va avea în total peste 3.500 de locuri de parcare.

Suprafaţa totală a terenului pe care urmează să fie construit centrul comercial Cernica Park este de 60 de ha, iar belgienii de la Liebrecht & wooD vor să dezvolte în zonă şi un proiect rezidenţial cu circa 4.800 de case. Locuinţele vor fi construite din materiale cu emisii reduse de dioxid de carbon, în special din lemn. Casele vor fi construite în funcţie de cererile clienţilor, însă cele standard, ale căror preţuri vor porni de la 70.000 – 75.000 de euro, vor avea două dormitoare, living şi bucătărie.

Complexul rezidenţial va fi construit în paralel cu centrul comercial, pe un teren cu o suprafaţă totală de 160 de hectare. 

„Ca şi privire de ansamblu, Cernica Park caută sa creeze o experiență de shopping nouă şi vibrantă prin arhitectura sa unică. Având la bază un concept arhitectural revoluționar, ce dezvăluie un impresionant model spațios, concentrat pe caracteristicile locului şi ce prezintă un drum central organic conturat, master planul este divizat în două arii principale ce conduc la o fluidizare a traficului. Aleile pietonale cu pasarele şi spaţii verzi, ghivece cu flori, lacuri şi fântâni sunt îmbinate armonios într-o amenajare favorabilă mediului înconjurător. Arcadele împreună cu un mix de elemente arhitecturale ce vor decora spațiile din Cernica Park, vor transforma centrul într-o locație captivantă, atât pentru shopping, cât şi pentru petrecerea timpului liber”, mai precizează dezvoltarorul.

Compania mizează că acest proiect va avea succes pe plan comercial, datorită mixului de chiriaşi şi accesului facil de la drumul principal, dar şi datorită vizibilităţii sale.

„Datorită locației sale avantajoase într-o zonă în dezvoltare şi cu acces convenabil, Cernica Park va deveni locul ideal pentru shopping şi recreere pentru locuitorii din Bucureşti, Constanța şi oraşele înconjuratoare. Cernica Park deserveşte o populație de 1,2 milioane pe o rază de 30 de minute de mers cu maşina (partea de Est a Bucureştiului şi judetul Ilfov), 2,4 milioane pe o rază de 60 de minute de mers cu maşina (partea de vest a Bucureştiului şi judetul Ilfov, cât şi oraşele şi satele din împrejurimi), şi aproape 3 milioane pe o rază de 90 de minute de mers cu maşina (oraşele mici din jurul Bucureştiului, precum Giurgiu, Urziceni şi Călăraşi, cât şi cele mai mari ca Ploieşti)”, potrivit descrierii proiectului.

Dezvoltatorul imobiliar belgian Liebrecht & wooD este prezent pe piaţa locală din 2001. Liebrecht & wooD a construit în România centrul de outlet Fashion House, centrul comercial Militari Shopping Centre, parcul de retail West Park şi complexul de birouri Victoria Park din Bucureşti. Până în prezent compania a investit circa 200 de milioane de euro în România.  

Liebrecht & wooD are o experiență de aproape 20 de ani în implementarea de proiecte în Europa Centrala şi de Est – Polonia, România și Rusia. Compania s-a axat în dezvoltarea și administrarea proiectelor de tip parcuri de retail, centre de tip outlet și clădiri de birouri. Portofoliul dezvoltatorului include 440.000 mp suprafață închiriabilă pe piețele din Europa Centrala şi de Est şi Rusia, iar alte proiecte, care însumează o suprafață totală de 230.000 mp, sunt în curs de dezvoltare.

Grupul cuprinde mai multe entităţi precum dezvoltarorul Liebrecht & wooD, grupul Fashion House responsabil de implementarea şi gestionarea conceptului de outlet center pe pieţele emergente, dar şi societatea de administrare a proprietăţii WECARE ce operează în Polonia.

Cookies