Un mare lanţ francez de magazine intră discret în România

de:
04 feb. 2013
0 Afișari
Un mare lanţ francez de magazine intră discret în România

Casino, unul dintre cei mai mari retaileri din Franţa, a intrat pe piaţa din România cu produsele marcă proprie, care se regăsesc de câteva zile pe rafturile magazinelor Mega Image. Reprezentanţii Mega Image au confirmat pentru Economica.net că este vorba de un import de produse marca Casino.

Retailer-ul pătrunde astfel discret pe piaţa românească şi ar putea adopta aceeaşi strategie ca şi pe piaţa din Serbia, unde francezii au semnat un parteneriat cu Sodibal pentru distribuirea produselor Casino în Balcani. Planul lor nu se opreşte însă aici. Francezii vor să deschidă, în acest an, şapte supermarketuri în Serbia, din care două la Belgrad. În magazinele Casino din Serbia vor fi vândute doar produse sub brand-ul Casino.

Francezii de la Casino au aplicat aceeaşi metodă de pătrundere şi pe alte pieţe, unde a dezvoltat împreună cu parteneri locali noi magazine Casino, fapt ce nu ar exlude posibilitatea ca francezii să deschidă noi magazine şi în România.

La nivel european, retailer-ul Casino este prezent doar în Franţa, unde deţine 9.450 de magazine (Geant Casino, supermarketuri Casino, Monoprix, Franprix, Petit Casino, Spar, Vival, Naturalia, Leader Price şi Cdiscount.com).

Casino a derulat activităţi pe pieţele din Polonia, Letonia şi Lituania, dar a vândut magazinele în 2006.

În afara Europei retailer-ul este prezent în Argentina, Brazilia, Columbia, Tailanda, Uruguay, Vietnam, dar şi în regiunea Oceanului Indian.

Mai multe detalii despre acest subiect găsiţi pe Economica.net.

Cookies