Un drum nou construit la periferia Sectorului 6, ce va avea 4 benzi, piste de biciclete și trotuare, și va lega Bd. Timișoara de Bd. Prelungirea Ghencea

28 nov. 2022
58358 Afișari
Un drum nou construit la periferia Sectorului 6, ce va avea 4 benzi, piste de biciclete și trotuare, și va lega Bd. Timișoara de Bd. Prelungirea Ghencea
FOTO: Ciprian Ciucu/Facebook

Pe un teren viran din Sectorul 6, primaria lui Ciucu a proiectat un drum care să lege două bulevarde mari: Bd. Timișoara cu Bd. Prelungirea Ghencea.

Chiar dacă o porțiune de stradă există, într-o formă rurală, după cum se poate vedea în fotografiile postate de primar, aceasta va fi prelungită până ce se ajunge în Bd. Timișoara.

”Încep lucrările la drumul Valea Largă! Acesta va lega Bd. Timișoara cu Bd. Prelungirea Ghencea, în dreptul străzii Valea Cascadelor.”, a scris Ciucu pe Facebook.

Lucrările sunt într-o fază incipientă. Se curăță, defrișează de vegetație terenul și se pregătește pentru lucrările la sistemul de canalizare ce va fi realizat de Apa Nova, apoi vor fi introduse celelalte utilități.

Primarul Ciucu mai spune că Primăria Capitalei trebuie să-și de acordul pentru defrișarea a cca. 400 de copaci pentru a fi realizat drumul.

Postarea primarului Sectorului 6, Ciprian Ciucu, de luni, 28 noiembrie:

”Am fost de dimineață să văd cum s-a mobilizat ADP să curețe terenul pentru ca Apa Nova să înceapă lucrările la sistemul de canalizare! Imediat ce lucrările de canalizare se vor finaliza, vom începe lucrările la trama stradală împreună cu tragerea tuturor utilităților necesare: NETCITY, Enel, Distrigaz.

Drumul va avea două benzi pe sens, piste de biciclete, trotuare largi, este o lucrare serioasă, la standardele de azi!

În acest moment Apa Nova va avea front de lucru pe prima jumătate a viitorului drum, cea dinspre V. Cascadelor. Pentru restul drumului este nevoie să defrișăm cca. 400 de copaci, pentru care Primăria Generală trebuie să ne dea aviz!

Deși este contraintuitiv, în țara asta este o performanță faptul că începem lucrările după doi ani de când am decis să facem acest drum. Am parcurs un fabulos circuit birocratic:
1. Contractare studiu prefezabilitate;
2. Execuție studiu prefezabilitate;
3. Procedura achiziție studiu fezabilitate;
4. Execuție studiu fezabilitate;
5. Studiu de trafic;
6. HCL pentru a cere dreptul de la PMB pentru a putea face exproprieri;
7. HCGMB pentru a primi dreptul de a face exproprieri:
8. Contractare firma exproprieri;
9. Comisii și comiții pentru zeci de exproprieri, avize PMB;
10. Studiu de fezabilitate apă-canal;
11. Proiectare apa-canal, iar comisii tehnice la PMB, zeci de avize;
12. Obtinere autorizație de construire, aviz de mediu etc;
13. Contractarea de către Apa Nova a lucrarilor;
14. Contractarea lucrărilor la rețelele de gaz, energie, NETCITY;
15. Avizarea defrișărilor de către PMB, inventarierea fiecărui copac în parte (specie, dimensiuni etc);
16. Procedură de achiziție proiectare și execuție drum.

Cu siguranță nu e tot, mai sus am scris doar din memorie, dar au mai fost și alți pași. S-a muncit mult, dar acum, în sfârșit, intrăm în linie dreaptă!

Mulțumesc Apa Nova pentru coordonare, multumesc pentru deschiderea de a planifica și executa lucrările de apă-canal, fără de care nu am fi putut merge mai departe!”, a scris Ciprian Ciucu, pe Facebook.

Îți mai recomandăm și:

Cookies