Un client a povestit cum a fost păcălit de prețul unui produs, la un supermarket din București. Bărbatul a trebuit să plătească în plus

27 apr. 2023
932 afișări
Un client a povestit cum a fost păcălit de prețul unui produs, la un supermarket din București. Bărbatul a trebuit să plătească în plus
Un client a povestit cum a fost păcălit de prețul unui produs, la un supermarket din București. Bărbatul a trebuit să plătească în plus. Sursa foto: Facebook/ Cetățean Sector 3

Un bucureștean a fost „păcălit” de prețul unui produs, într-un magazin Auchan din București. Internauții i-au recomandat bărbatului să sune la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor – ANPC.

„Uitați-vă cum se lucrează la Auchan”

Un bucureștean și-a povestit experiența la Auchan pe pagina de Facebook „Cetățean Sector 3”. Bărbatul a cumpărat un detergent lichid care, la raft, avea prețul de 25,5 lei. Însă, a ajuns la casa de marcat, a constatat că, pe bonul fiscal, detergentul a costat 27 de lei.

Uitați-vă cum se lucrează la Auchan, scrie la raft 25,50 și la casă plătești 27,00.” a povestit bucureșteanul

Și detergentul nu a fost singurul produs din magazin care a avut prețul greșit. Bărbatul a mai povestit că a observat că uleiul extravirgin avea două prețuri la raft, unul peste altul. Clienții sunt de părere că prețul corect este cel de deasupra, însă, când ajung la casa de marcat constată că, de fapt, prețul cel bun era cel de dedesubt.

Iar, la uleiul extravirgin sunt două prețuri, cel din fața ta, bineînțeles, iese mai în evidență, dar prețul real al acestui ulei este cel de dedesubt!” a mai adăugat bărbatul

Postarea bărbatului a strâns câteva comentarii din partea internauților. Unul dintre internauți a spus că și el a pățit același lucru, de câteva ori chiar, tot în magazinul Auchan.

Și eu am pățit asta de câteva ori în Auchan și de atunci mereu când pun în cos ceva, le adun pe telefon. La casă le pun pe bandă, fix în ordinea în care le-am calculat. Dacă la final e mai mare bonul decât rezultatul meu, îmi dau seama care e produsul cu preț diferit și le atrag atenția.” a povestit M. D.

O internaută a spus că nu doar la Auchan există această problemă, ci și la magazine precum Mega Image și Kaufland:

Nu numai la Auchan se întâmplă asta. Și la Mega este aceeași poveste, din păcate pentru noi.” – P. C.

Internauții i-au recomandat bărbatului să sune la ANPC

Bărbatul a vrut să îi atenționeze pe bucureșteni în privința prețurilor greșite din magazine, de aceea și-a povestit experiența pe Facebook. Bucureștenii care au văzut postarea i-au recomandat acestuia să facă o reclamație la ANPC pentru a rezolva problema.

Plângere la ANPC, cu poze alăturate și iau amenzi de sar în aer. E probat de mine cu mizeriile de la LIDL.” a spus I. A.

Te-ar putea interesa și:

Cookies