Un bucureștean a așteptat STB-ul în stație, autobuzul a venit, dar n-a oprit. Omul s-a enervat și a reclamat pe internet. Ce i-a răspuns compania

14 iun. 2022
78573 Afișari
Un bucureștean a așteptat STB-ul în stație, autobuzul a venit, dar n-a oprit. Omul s-a enervat și a reclamat pe internet. Ce i-a răspuns compania
Un bucureștean a așteptat STB-ul în stație, autobuzul a venit, dar n-a oprit. Omul s-a enervat și a reclamat pe internet. Ce i-a răspuns compania | Sursă foto: Facebook-Reclamatii STB (fostul RATB) Bucuresti

După o situație neplăcută, un bărbat și-a scris nemulțumirea pe internet, pe grupul de Facebook „Reclamații STB (fostul RATB) București”.  Acesta a povestit cum șoferul de pe autobuzul 423 nu a oprit în stația „Electrica”. STB SA a revenit cu o explicație către acesta.

Bărbatul și-a exprimat nemulțumirea față de STB pe internet

Respectiva postare a fost făcuta pe pagina de Facebook „Reclamații STB (fostul RATB) București” de un bărbat deranjat de faptul că în stația respectivă, șoferii de autobuze nu opresc. Cu toate că el se afla în stație așteptând să urce în transportul în comun, șoferul liniei 423 a trecut pe lângă refugiu fără să facă stație.

Iată mesajul ce a fost transmis pe respectivul grup:

Mulțumesc respectabilului domn șofer de 423 că nu a oprit să mă ia după 15 minute de stat în căldura și soare. Mulțumesc că trebuie să mă deplasez prin mijlocul străzii fără trotuare și să îmi pun viața in pericol pentru că nu vreți să vă faceți treaba. Apreciem omenia. O să o transmit și bătrânilor și copiilor din zonă care vor trebui să facă același lucru zilnic. Mulțumim pentru veșnica bătaie de joc celor de la STB.

Cu toate că stația a fost scoasă din uz, din cauza faptului că în zonă nu au fost făcute trotuare, acest lucru nu este indicat în nici un fel. Astfel că cei ce nu cunosc această informație, vor aștepta autobuzul, degeaba, minute în șir.

Ce i-a răspuns compania

Bărbatul nemulțumit de această situație a spus că au fost făcute mai multe reclamații către STB, atât de el cât și de alte persoane. Cu toate astea, situația nu a fost remediată, iar reclamațiile au rămas fără răspuns.

Au fost făcute și nenumărate reclamații de nenumărate persoane. Complet ignorate toate. Treaba românească.

Societatea de Transport București a văzut această postare, iar pe această cale i-a și răspuns băratului. Iată răspunsul oferit de companie:

Stația ”Electrica” (linii 422, 423, 425), amplasată pe Șoseaua Tudor Vladimirescu, sens terminal „Ghencea” nu este trecută în caietul de sarcini eliberat de TPBI. Soluționarea problemei reclamate intră în competența Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) și a Primăriei Domnești. TPBI este entitatea juridică mandatată de Consiliul General al Municipiului București, Consiliul Județean Ilfov și de Consiliile Locale ale unităților administrative ale județului Ilfov să organizeze transportul public de călători în zona București – Ilfov.

Cookies