Un bărbat din București povestește experiența neplăcută cu controlori STB: M-au abuzat verbal pe motiv că nu am plătit călătoria, dar am abonament

13 mart. 2023
28086 Afișari
Un bărbat din București povestește experiența neplăcută cu controlori STB: M-au abuzat verbal pe motiv că nu am plătit călătoria, dar am abonament
Un bărbat din București povestește experiența neplăcută cu controlori STB: M-au abuzat verbal pe motiv că nu am plătit călătoria, dar am abonament. Sursa imagine simbol: Inquam Photos / George Călin

Revoltat, un bărbat din București a decis să povestească experiența neplăcută prin care a trecut, de curând, într-un tramvai: controlori STB care l-au abuzat verbal.

Experiența neplăcută cu controlori STB, povestită de un bărbat din București

În informațiile trimise către B365.ro, călătorul transmite că, deși are abonament valabil, angajații Societății „l-au abordat foarte urât, fără să-l lase să-și caute abonamentul metrou-STB”. Imediat, cei trei controlori l-au amenințat cu Poliția și au început să-i scrie procesul verbal pentru amendă.

Bărbatul a reclamat situația către STB, atât online, cât și telefonic, dar deocamdată nu a primit niciun răspuns.

Redăm integral reclamația făcută de bărbatul din București către STB la data de 7 martie 2023:

Azi am avut o situație neplăcută în legătură cu controlorii STB, în tramvaiul 1. M-au abuzat verbal și psihic, pe motivul că, vezi doamne…eu nu mi-am plătit călătoria. Merg de ani de zile în București și am lunar abonament metrou-STB, plătit de la locul de muncă unde lucrez.

În jurul orei 15:30-16:00, 07:03.2023, am urcat în tramvaiul 1 de la Obor-Piața Sudului și la vreo două stații de Piața Sudului urcă trei controlori plini de ei și m-au abordat foarte urât, fără să mă lase să caut abonamentul metrou-STB. La Piața Sudului au tras de mine, explicându-le frumos că îmi caut abonamentul, în ciuda faptului că le-am dat buletinul personal, arătând că nu am cu ce să îi mint.

M-au amenințat cu Poliția și s-au apucat să îmi facă foaie de amendă fără să mă lase să îmi spun punctul de vedere. Între timp, mi-am găsit abonamentul, era printre hainele de muncă (după o zi grea de muncă) și s-au convins că, de fapt, eu aveam abonament activ. Apoi au început să mă jignească și să mă facă prost și în toate felurile fără UN motiv. Recunosc faptul că și eu am început să fiu rău cu ei, având dreptul de apărare asupra abuzului verbal și psihic în urma accidentului.

Rog din suflet să luați atitudine. De ce să fiu în aceeași oală cu alții care nu știu să înțeleagă respectul față de munca voastră? De ce, ar trebui să greșească unul și apoi toți (oameni răi și oameni buni) să fim catalogați la fel ca cei care nu știu să respecte regulile?, a transmis Iordan Viorel.

Abonamentul a fost demagnetizat după incident

Bărbatul din București povestește că, după acest incident, cardul de călătorii metrou-STB a fost demagnetizat. Următoarea zi, călătorul a mers la metrou, iar angajații l-au ajutat să-l refacă. Abonamentul bărbatului este valabil până la data de 21.03.2023.

Nu este normal așa ceva, transmite Iordan Viorel.

Cookies