ARHIVA B365

Un antreprenor din Bucureşti face peste jumătate de milion de euro din sandvişuri

Firma antreprenorului Mihai Ursu își vinde produsele micilor și marilor retaileri, lanțuri de supermarket-uri și magazine de vecinătate din zonele aglomerate. Prețul produselor Sandwich-Break, la raft, variază între 4,5 și 9 lei, în funcție de rețetă, dar și de adaosul practicat de magazinul de desfacere, pe care și-l stabilesc colaboratorii, notează capital.ro.

Capacitatea de producție a Sandwich-Break „poate suporta producții de până la 20.000 produse pe zi, există spațiu de depozitare suficient de mare și capacitate logistică aferentă. Lucrăm doar în baza comenzilor primite, fără a avea materii prime perisabile pe stoc”, precizează Mihai Ursu.

Antreprenorul bucureştean spune că în 2013 afacerile Sandwich-Break vor trece de 700.000 euro. Mihai Ursu spune că nu-şi simte ameninţată afacerea de concurenţă, ci, mai degrabă, de scăderea consumului, generată de situaţia financiară generală. Situaţie în care, sintagma „de mâncat tot trebuie să mănânci” s-ar putea să îşi arate limitele.

„Scăderea profitului este primul impact pe care l-am avut în ultimii ani, datorită numărului mare de concurenți din piață, dar și de scăderea consumului. Prețurile de dumping ne-au împins spre o reducere a marjei de profit pentru a putea menține un volum de producție satisfăcător”, subliniază omul de afaceri.

Consumatorul de astăzi, adaugă Mihai Ursu, este „mult mai atent la raportul calitate-preț, față de perioada precedentă. Înt-adevăr, produsele cu preț mic au o oarecare întâietate în alegerea acestuia, dar, satisfacția adusă de produs primează în final, fidelizarea fiind făcută numai prin calitate, nu prin preț”.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button