Un angajat grăbit al unei bănci din București s-a obișnuit să parcheze fie la ușă, fie pe rampa pentru persoane cu dizabilități. Grupul Vrem Schimbare cere explicații

02 iun. 2023
6438 Afișari
Un angajat grăbit al unei bănci din București s-a obișnuit să parcheze fie la ușă, fie pe rampa pentru persoane cu dizabilități. Grupul Vrem Schimbare cere explicații
Un angajat grăbit al unei bănci din București s-a obișnuit să parcheze fie la ușă, fie pe rampa pentru persoane cu dizabilități. Grupul Vrem Schimbare cere explicații. Sursa foto: Facebook/ Vrem schimbare

Un angajat al unei bănci din București și-a parcat mașina neregulamentar în repetate rânduri. Acesta își lăsa autovehiculul ori în fața ușii, ori pe rampa pentru persoane cu dizabilități.

„Cum este posibil așa ceva?”

Grupul Vrem schimbare a sesizat o parcare neregulamentară din partea unui angajat al băncii ING România. Se pare că acesta obișnuiește să își parcheaze mașina ori în fața intrării în bancă, ori pe rampa pentru persoane cu nevoi speciale.

Acest lucru se întâmplă la sucursala Buzești din Sectorul 1 al Capitalei.

Grupul Vrem schimbare și-a exprimat pe pagina de Facebook nemulțumirea legată de comportamentul angajatului ING Bank România.

Grupul i s-a adresat, în mod public, băncii. Le-a cerut reprezentanților ING România să ia măsuri în privința angajatului respectiv.

ING România, un angajat al sucursalei ING Bank Buzești își parchează mașina personală în fața ușii, blocând accesul clienților ING Bank România, inclusiv rampa de acces pentru persoanele cu dizabilități.
Cum este posibil așa ceva?
Puteți face ceva în privința acestei situații în așa fel încât calea de acces în sucursala ING Bank Buzești să fie liberă pentru persoanele care doresc să intre sau să iasă din bancă?” a scris grupul
Vrem Schimbare

Ce răspuns a oferit ING Bank România

Postarea grupului a strâns sute de reacții din partea internauților. Astfel, postarea a ajuns să fie văzută și de reprezentanții băncii ING.

Aceștia au adăugat un comentariu la postare în care au spus că vor face investigațiile necesare și că vor lua măsuri pentru rezolvarea problemei. De asemenea, ING Bank România și-a cerut scuze pentru situația întâmpinată și pentru comportamentul angajatului.

Dorim să ne cerem scuze pentru această situație, cu siguranță nu este un comportament pe care să îl agreăm sau promovăm în rândul colegilor noștri.
Mulțumim frumos pentru sesizare, ne vom ocupa de investigațiile necesare și aplicarea măsurilor ce se impun pentru a nu se mai repeta pe viitor un astfel de incident.” a scris ING România
Cookies