Un alt gigant aerian low-cost renunţă la România

de:
19 iul. 2013
1 Afișari
Un alt gigant aerian low-cost renunţă la România

Operatorul aerian low-cost FlyNiki, controlat de Niki Lauda, triplul campion de Formula 1, a renunţat în primăvară la zborurile dintre Bucureşti Otopeni şi Viena, după ce numărul curselor dintre cele două capitale ajunsese la 20 pe zi, şi a decis să păstreze doar zborul către Berlin, unde operează şi compania Lufthansa. Şi compania low-cost Blue Air a renunţat anterior la această rută, anunţă businessmagazin.ro.

Traficul anual de pasageri între Bucureşti şi Viena depăşeşte 300.000 de pasageri.

Cinci zboruri pe zi ale companiei aeriene Austrian Airlines şi alte două alte TAROM-ului leagă Bucureştiul de Viena, făcând cele două destinaţii mai bine conectate decât orice alte oraşe europene sau româneşti, cu plecare sau sosire în România.

Austrian Airlines, compania membră a grupului german Lufthansa, a crescut semnificativ numărul de zboruri către şi dinspre Viena la zece pe zi, după ce a decis anul trecut întreruperea acordului comercial cu TAROM, sub care opera ruta respectivă.

„Viena este un nod excelent de transferuri pentru pasagerii din sud-estul Europei. Împreună cu partenerul nostru Air Berlin, oferim mai multe legături către Germania şi către estul Europei”, declara în februarie 2010 Lauda, care deţine 50,1% din acţiunile companiei aeriene, restul fiind controlat de Air Berlin.

Compania Fly Niki, înfiinţată în 2003, a transportat anul trecut circa trei milioane de pasageri.

În ultimii ani, alte două companii low-cost, Ryanair şi easyJet au încetat să mai opereze de la Bucureşti, cei din urmă anunţând luna trecută că vor reveni pe aeroportul Otopeni.

Cookies