Un alt proiect pentru traficul din București a ajuns pe masa de la PMB. Consilierul Dan Cristian Popescu vrea să implementeze alte măsuri de semnalizare rutieră. El a mai propus taxă pentru mașinile neînmatriculate în București și ca mașinile cu patru pasageri să poată circula pe STBanda.
Consilierul general Dan Cristian Popescu vine cu un al treilea proiect pentru traficul din București. Acum, el a înaintat o propunere la PMB care vizează măsuri de semnalizare rutieră. Consilierul a scris despre acestea pe pagina sa de Facebook.
Cristian Popescu precizează că acest proiect este pentru „optimizarea virajelor la stânga și la dreapta pe arterele principale ale Municipiului București”. Termenul propus este de șase luni.
Măsurile prezentate de consilierul general sunt următoarele:
El aduce și câteva avantaje care ar fi după implementarea acestui proiect. Totodată, Cristian Popescu spune că astfel de măsuri asemănătoare și-n alte țări, ca Statele Unite ale Americii.
Săptămâna aceasta, au apărut alte două proiecte care vizează schumbări în traficul din București. Ambele au fost propuse de consilierul Dan Cristian Popescu. Primul proiect prevede introducerea unei noi taxe pentru șoferii care nu au mașini înmatriculate în București, dar care tranzitează orașul.
Nu ar fi valabilă doar pentru cei care trec prin oraș, ci și pentru cei are vin ocazional aici pentru diverse activități, dar și cei care locuiesc aici în București și care preferă să își țină mașinile înmatriculate în alte județe pentru a plăti asigurări mai mici.
Taxa pentru șoferii care nu au mașinile înmatriculate în București sau Ilfov va fi conform următoarelor:
Acest proiect urmează să fie dezbătut în ședința Consiliului General al Municipiului București.
Celălalt proiect înaintat la PMB ar permite ca mașinile cu patru pasageri (șofer + trei). El spune că uneori benzile speciale pentru mijloacele de transport public sunt neocupate. În plus, proiectul prevede ca taxiurile fără pasageri să nu mai poată folosi aceste benzi.
Până în acest moment, în Capitală
23 de km de benzi unice pentru transportul în comun. Acestea sunt concentrate pe 17 artere, printre care: