Ultima oră! Tramvaiul 41 va fi suspendat o lună! Care este motivul

de:
28 mart. 2019
0 Afișari
Ultima oră! Tramvaiul 41 va fi suspendat o lună! Care este motivul

Circulaţia tramvaiului 41 va fi suspendată în această vară, pentru finalizarea lucrărilor pe două mari şantiere de infrastructură din Capitală. Astfel, la Pasajul Ciurel, trebuie făcută traversarea Şoselei Virtuţii iar la Metroul de Drumul Taberei trebuie construite mai multe accese la staţia Parc Drumul Taberei (fost Moghioroş).

„Acum se fac pregătiri pentru închiderea provizorie a circulaţiei tramvaielor, pentru plasarea tablierului peste Şoseaua Virtuţii. RATB va trebui să mai facă o deviere de circulaţie la Parc Drumul Taberei, pentru metrou. Încearcă să le coordoneze pe amândouă, să se facă în acelaşi timp închiderea de acolo şi cu devierea circulaţiei şi oprirea de aici, pentru creşterea siguranţei, pentru a evita orice acciden”, au explicat sursele citate mai sus.

Potrivit lor, lucrările care vor afecta circuaţia tramvaiului 41 vor dura circa o lună şi vor fi terminate până în toamnă.

„Devierea de la Parc Drumul Taberei se face în 10 – 20 de zile şi circulaţia se reia pe traseul deviat. În perioada asta se plasează şi tablierul peste Virtuţii şi se fac lucrările necesare, care ar dura cam o lună. Se speră ca treaba asta să fie facută în vară, să fie terminată până la sfârşitul lui august”, au menţionat sursele.

Oprirea temporară a circulaţiei tramvaiului 41 urmează să fie aprobată în Comisia Tehnică de Circulaţie din cadrul Primăriei Bucureşti. „De comun acord, RATB şi factorii implicaţi, constructorii cu Primăria, vor hotărî exact perioada”, ne-au mai spus sursele.

Tramvaiul 41 este cea mai utilizată linie a Societăţii de Transport Bucureşti (fosta RATB) şi una dintre cele mai eficiente mijloace de transport în comun din ţară. Linia 41 a fost înfiinţată iniţial în 1982 pentru a face legătura între Piaţa Presei şi Crângaşi, în 1985 a fost prelungită până în Militari, iar în 1987 a fost prelungită pe traseul actual Piaţa Presei – Ghencea.

În octombrie 2002, după un an de lucrări de modenizare, 41 devenea prima linie de metrou uşor din România, cu un regim de circulație prioritar față de traficul rutier.

Cookies