Udrea pune la bătaie 170.000 euro pentru strategia de promovare turistică a Capitalei

de:
26 ian. 2011
0 Afișari
Udrea pune la bătaie 170.000 euro pentru strategia de promovare turistică a Capitalei

Anunţul de intenţie pentru achiziţionarea serviciilor privind strategia de promovare turistică a municipiului Bucureşti urmează să fie publicat de MDRT pe site-ul electronic de achiziţii publice în perioada următoare.

Ministrul Elena Udrea apreciază că proiectul nu va costa mai mult de 430.000 lei plus TVA. „Demersul ministerului urmează recomandările studiilor efectuate pentru elaborarea brand-ului turistic naţional, Bucureştiul fiind principala destinaţie din România pentru turismul de tip city-break, cu mare potenţial de dezvoltare pe segmentul de turism cultural”, se specifică în anunţul de intenţie al MDRT.

Campania de promovare a turismului românesc peste hotare este finanţată în total cu 75 milioane euro, bani ce provin din fonduri europene. În sumă este inclusă, pe lângă creaţia celebrei frunze în valoare de 800.000 de euro şi promovarea ţării noastre în următorii trei ani.

Elena Udrea a anunţat anul trecut că, în 2011, va fi organizat la Bucureşti un meci de box la care va participa pugilistul Lucian Bute pentru a atrage atenţia străinilor asupra României.

Cookies