ESENTIAL

Udrea oferă 117.000 de euro pentru strategia turistică a Capitalei

Ministerul Turismului şi Dezvoltării Durabile este dispus să plătească 479.000 lei (aproximativ 117.000 euro) pentru un plan de marketing (strategic şi operational) pentru municipiul Bucureşti. Noul plan va trebui să cuprindă o strategie de poziţionare a municipiului Bucureşti ca destinaţie turistică, un portofoliu de produse cu care să atragă Capitala turiştii, o strategie a publicului-ţintă, o alta a pieţelor geografice/turistice a municipiului Bucureşti ca destinaţie turistică, dar şi strategii de comunicare.

Obiectivul urmărit de Minister este de a creşte circulaţia turistice spre Bucureşti, „cel puţin în acelaşi ritm cu creşterea circulaţiei spre România”, de a creşte numărul de înnoptări în spaţiile de cazare din Capitală, „cel puţin în acelaşi ritm cu creşterea numărului de înnoptări în spaţiile de cazare din România”, dar şi de a creşte notorietatea municipiului Bucureşti ca destinaţie turistică cu minim 15% pe cel puţin trei din principalele pieţe turistice.

Consultantul va avea la dispoziţie nouă săptămâni pentru a crea o strategie care să aducă Bucureştiul pe harta turistică a Europei.


Recomandarile noastre


Parteneri

Știri – Gândul

Știri – CanCan.ro

Back to top button