ȘTIRI

Turcescu: Intact a încasat 1,5 milioane de euro de la Blue Air şi Nelu Iordache

„Avem asa: pe de o parte, Jurnalul National, Editura Intact SRL, Antena 2, Antena 3, Intact Production SA si EuroExpo Trade Fairs SRL. Firme din imperiul media si de afaceri al familiei Voiculescu. Pe de alta parte, SC Blue Air Transport Aerian SA, o firma care i-a apartinut ani de zile omului de afaceri Nelu Iordache. Din luna decembrie a anului 2011, postul de televiziune Antena 3 a inceput o serie de anchete jurnalistice legate de afacerile derulate de Nelu Iordache printr-o alta firma pe care acesta o detinea, e vorba de ROMSTRADE. Anchetele au fost prezentate, in special, in emisiunea „Exces de putere”, realizata de Oana Stancu. Dar relatiile dintre trustul de presa al familiei Voiculescu si omul de afaceri Nelu Iordache n-au fost tot timpul tensionate. Ba, asa cum veti putea observa din documentele pe care le public astazi in exclusivitate, aceste relatii au fost chiar strinse: trustul de presa al familiei Voiculescu a incasat de-a lungul anilor aproape un milion si jumatate de euro de la compania Blue Air Transport Aerian SA, detinuta pina nu demult de acelasi Nelu Iordache”, a scris Turcescu pe  blogul sau, citat de Hotnews.ro.

„Sa le luam pe rind. Mai intii, INTACT PRODUCTION SA, care a taiat facturi pentru BLUE AIR-ul lui Iordache, de-a lungul anilor, in valoare de peste 2.000.000 de RON! Prima factura dateaza din 28.12.2007 (…) Antena 2 a incasat si ea de la BLUE AIR peste 200.000 de euro (…) Si Jurnalul National a beneficiat de contracte de publicitate cu firma BLUE AIR a lui Nelu Iordache (…) Firma Euro EXPO TRADE FAIRS SRL care apare in declaratia de interese a fostului senator Dan Voiculescu, a beneficiat, de asemenea, de contracte cu BLUE AIR-ul lui Nelu Iordache (…) Dar, surpriza, cei mai multi bani din contracte de publicitate cu firma BLUE AIR a lui Nelu Iordache i-a incasat, ati ghicit, Antena 3. E vorba de peste 650.000 de euro!”, afirma Robert Turcescu, prezentand in acest sens mai multe facturi fiscale.

El mai arata ca, „la un moment dat, potrivit unei note din 22.04.2011, firma BLUE AIR a refuzat sa plateasca o factura in valoare de 253.815, 10 RON emisa de Antena 3. CEO-ul Blue Air de la acea vreme, Sherif Ussama spunea ca „departamentul de marketing al Blue Air nu poate certifica prestarea serviciilor mentionate” in acea factura de Antena 3″.

„Asa cum stiti, la un moment dat, Nelu Iordache a fost saltat de DNA, a ajuns in arest, a pierdut Blue Air, cealalta firma, ROMSTRADE, i-a intrat in insolventa, detaliile sint cunoscute. Ce nu stiati, cu siguranta, este ca Antena 3 a reusit sa-si recupereze banii. Dupa ce a dat mai intii in judecata Blue Air, in cele din urma, Mihai Gadea, directorul Antena 3, a semnat in aprilie anul trecut o intelegere cu noul director al Blue Air, Gheorghe Racaru. Si, pupat Piata Endependentii!”, mai scrie Turcescu.

Citeste integral si vezi documentele pe Turcescu.ro


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button