Tranzacţie de proporţii în Bucureşti: magazinul Cocor scos la vânzare pentru 50 milioane euro

de:
18 iul. 2012
5 Afișari
Tranzacţie de proporţii în Bucureşti: magazinul Cocor scos la vânzare pentru 50 milioane euro

Acţionarii companiei au stabilit pentru magazinul din centrul Capitalei un preţ „de listă” de 50 de milioane de euro, dar care poate fi redus cu până la 50%.

„Faţă de preţul propus, preşedintele Consiliului de Administraţie va putea vinde cu aprobarea Consiliului de Administraţie, la un preţ care să nu fie sub 50% din valoarea propusă menţionată mai sus. Orice reducere de preţ sub 50% se poate face doar cu hotărârea Adunării Generale a Acţionarilor”, se arată în hotărârile AGA transmise bursei, citate de ZF.

Nu este clar dacă acest preţ include şi terenul pe care este amplasat magazinul.

Cocor este într-o situaţie dificilă din cauză că încasările din chirii au scăzut puternic şi nu-i mai acoperă ratele pe care le are de plătit la BCR. Compania are un credit de circa 18 mil. euro contractat în 2008 de la BCR pentru modernizarea magazinului Cocor, iar din cauza întârzierilor la plata ratelor, banca a ameninţat compania cu executarea silită.

Acţionarii Cocor au mai aprobat strategia de restructurare a companiei, care include şi vânzări de active în scopul rambursării totale sau parţiale a creditului.

Acţionarii Cocor sunt fondul de investiţii Broadhurst Investments, Daniel Stoica, Liviu Ursan, Aurel Beşliu, SIF Muntenia şi SIF Transilvania.

Aurel Beşliu, fostul preşedinte al companiei, în prezent acţionar şi membru în Consiliul de Administraţie, a declarat că vânzarea magazinului nu este imperativă având în vedere că nevoile financiare imediate ale companiei ajung la doar un milion de euro.

Beşliu spune că magazinul ar putea fi vândut doar în cazul unei oferte foarte avantajoase şi că societatea a primit deja oferte iniţiale pentru complexul comercial, la preţuri “peste speculaţiile din piaţă”, potrivit Wall-Street.ro.

În privinţa speculaţiilor despre scăderea cifrei de afaceri a Cocor în acest an, oficialul companiei menţionează că eventualele diferenţe în minus ar putea să apară din cauza unor schimbări în portofoliul companiei. 

Cookies