A început haosul de vineri seara pe Centura Capitalei, iar șoferii au început să raporteze încă de la ora 16:00 valori crescute de trafic în mai multe zone. Un conducător auto anunță că Pasajul Domnești este aproape blocat și se circulă bară la bară.
Pe grupul de Facebook „Info Trafic București și Ilfov”, administrat de Info Trafic România, un șofer recomandă evitarea Centurii Capitalei din cauza valorilor mari de trafic înregistrate. Totodată, acesta mai spune că Pasajul de la Domnești este aproape blocat și se circulă bară la bară.
Evitați Șoseaua de centură, pasaj Domnești blocat, staționare minim 10 minute, ora 16.30.
Altcineva transmite că pe DNCB se află echipaje de poliție care dirijează traficul.
Are cineva idee ce se întâmplă pe DNCB? În fiecare giratoriu stă poliția și dirijează…
Începând de luni, 9 septembrie, odată ce elevii se vor întoarce în bănci, lucrurile vor lua o altă întorsătură. În București există deja multe șantiere deschise pentru construirea viitoarei Magistrale 6, care vor încurca serios traficul din oraș.
Metrorex a avut recent o întâlnire pentru a discuta despre modificările de trafic cauzate de aceste șantiere, aflate atât în București, cât și de-a lungul DN1.
Ieri după-amiază, la centrul coordonator al Magistralei de metrou M6, în Organizarea de șantier principală, aflată în imediata proximitate a viitoarei stații de metrou „Tokyo”, a avut loc o importantă întâlnire operațională cu privire la modificările de trafic cauzate de șantierele actuale și viitoare ale liniei de metrou M6, atât în municipiul București, cât și de-a lungul DN1.
La întâlnirea organizată de Metrorex S.A., împreună cu Supervizorul proiectului – Asocierea PADECO Co., Ltd. – ORIENTAL CONSULTANTS GLOBAL Co., Ltd. – METROUL S.A. și cu reprezentanții Constructorului Lotului 1.1, ALSIM ALARKO – MAKYOL (Secțiunea Sud, 1Mai-Tokyo) și ai Lotului 1.2, GÜLERMAK – SOMET (Secțiunea Nord, Tokyo-Aeroport Otopeni), au participat Prefectul Municipiului București, Mugur Mihai Toader și echipa sa, împreună cu reprezentanți ai Primăriei Municipiului București (PMB), Direcției Generale de Poliție a Municipiului București (DGPMB), Departamentului Poliției Rutiere din cadrul Direcției Generale de Poliție a Municipiului București (DGPMB-BR), Societății de Transport București (STB) și ai Asociației de Transport Public București Ilfov (TPBI).
Compania a transmis că părțile au discutat despre restricțiile și devierile de trafic generate de lucrările de șantier pe Secțiunile Sud (Lot1.1) și Nord (Lot1.2), și au analizat și prefigurat soluții eficiente pentru atenuarea impactului acestor modificări care intervin în traficul din București și de pe DN1.
Un alt subiect important pe agenda întâlnirii, abordat de Constructori, Beneficiar și Supervizor, a fost necesitatea obținerii unor aprobări rapide din partea autorităților, în principal pentru devierile de trafic, dar și pentru alte aprobări din partea autorităților, pentru a reduce la minimum întârzierile și costurile suplimentare generate de acestea și pentru a limita durata lucrărilor de construcție.
Toate părțile au fost de acord să își unească eforturile pentru a veni în sprijinul implementării proiectul M6, conform planificării, cu impact minim asupra disconfortului pe care să îl resimtă participanții la trafic și locuitorii și au convenit, de asemenea, să programeze întâlniri viitoare frecvente, atât pentru a fi informate constant deopotrivă, cât și pentru a rezolva în mod optim orice eventuale probleme care ar putea apărea pe parcursul lucrărilor.
Te-ar mai putea interesa și: