ARHIVA B365

TRAFIC BUCUREŞTI. Câte intersecţii din Sistemul de Management al Traficului funcţionează în prezent

„Cand am luat mandatul, la inceputul lui decembrie 2015, functionau doar 20 de intersectii dintr-un total de 174 care functioneaza in sistem inteligent. Acum functioneaza 106 intersectii. Tot este putin.

Sistemul nu a functionat fie din cauza unor neintelegeri cu cei care au avut lucrari de modernizare a retelelor de utilitati, fie din cauza celor care au asfaltat si care au taiat acele bucle inductive, fie din cauza unei nepasari a celor care trebuiau sa rezolve aceste lucruri.

Am discutat si cu cei de la UTI, cei care intretin aceste semafoare inteligente, ne-au dat un deadline. Ne-au spus ca in maxim doua luni vor sa mai introduce in acest sistem inca 36 de intersectii si undeva pana la jumatatea anului, sa functioneze toate cele 174″, a declarat Răzvan Sava, într-un interviu acordat HotNews.ro,

Pasajul de la Piaţa Sudului

„Traficul este infernal, nervii locuitorilor sectorului 4 sunt intinsi la maxim. Cand am preluat interimatul in decembrie, nivelul lucrarilor era la 20%. Acum a ajuns aproape de 50%. Lucrarile continua de dimineata pana seara. Am avut noroc si de vreme buna, temperaturi ridicate, si constructorul poate sa lucreze. Ne-am asezat de mai multe ori la masa – constructor, proiectant, diriginte de santier, manager de proiect – sa identificam solutiile ca sa urgentam lucrarile. Am gasit si o solutie care ne-a scurtat cu aproape trei saptamani lucrarile din zona, deci eu sunt convins ca la 30 iunie acest pasaj va fi functional.  (…) Problema a plecat chiar din faza de intocmire a studiului de fezabilitate. Nu s-au identificat toate retelele care existau in subteran. Practic, cel care a intocmit acel studiu de fezabilitate si apoi ceilalti factori de decizie au considerat ca acel pasaj se face in mijlocul campului, nu in interiorul unui oras.”

Lucrările la Şoseaua Pantelimon

„Lucrarile se vor finaliza in luna iunie, mai putin parcarea din dreptul magazinului Cora, unde acum suntem in derulare sa obtinem aprobarile pentru constructia unei parcari supraterane park&ride. Deci, tot ce inseamna linie de tramvai si carosabil pe Sos. Iancului-Pantelimon se va finaliza in cursul lunii iunie 2016. Intre Mihai Bravu si Pierre de Coubertin s-a dat in folosinta si linia de tramvai si carosabilul. Intre bd. Chisinau si intrarea in Bucuresti s-a realizat undeva inte 70-80%.”

Când incep lucrările la Fabrica de Glucoza şi Prelungirea Ghencea

„La Fabrica de Glucoza, in trei saptamani se definitiveaza caietul de sarcini si se va publica documentatia pentru demararea licitatiei pe SEAP. Facem o noua licitatie pentru ca este vorba de o noua lucrare, largirea strazii intre Petricani si Barbu Vacarescu. Licitatia veche era facuta pentru proiectul pana in Calea Floreasca cu un alt prospect, drumul era mai lat, se prevedeau alte exproprieri. Vorbim de proiectul nou. Este o licitatie proiectare si executie. In paralel, se merge si cu exproprierile, astfel incat in momentul in care vom avea firma castigatoare, lucrurile sa nu se blocheze. O predictie optimista este ca in 3-4 luni sa incepem lucrarile. Depinde insa de contestatii.

La Prelugirea Ghencea deja proiectantul inglobeaza tot ce inseamna proiecte de utilitati din zona – RADET, Enel, Net City, apa, canal – si sper ca pana la finalul acestei luni sa urcam licitatia pe SEAP. Dupa cum stiti, in bugetul pe anul acesta s-au prevazut in buget 30 milioane lei pentru acest proiect, dintre care 20 milioane lei pentru exproprieri si restul pentru inceperea lucrarii.”

 


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button