TPBI a pregătit un formular prin care persoanele din regiunea București-Ilfov sunt întrebate despre un proiect-pilot ce vizează îmbunătățirea timpului de așteptare în stațiile de transport public.
Deseori vedem oameni în stații care dau din picior sau oftează zgomotos în așteptarea unui mijloc de transport public. În lipsa unor panouri informative, care să se actualizeze constant, unii dintre călători stau și câte zeci de minute în stații.
Pentru a întâmpina această problemă, Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov (TPBI) pregătește un proiect-pilot ce vizează îmbunătățirea timpului de așteptare în stațiile de transport public la nivelul regiunii București-Ilfov.
Astfel că, pe stâlpul de identificare sau pe adăpostul modular al fiecărei stații din București și Ilfov va fi amplasat un cod QR unic, care, la scanare, va deschide o pagină web cu informații de interes general precum:
Oamenii sunt invitați să completeze un formular pentru ca TPBI să se asigure că această inițiativă răspunde nevoilor călătorilor și pentru a strânge cât mai multe propuneri venite din partea călătorilor. Chestionarul are o durată de aproximativ 5 minute.
Pentru a ne asigura că această inițiativă răspunde nevoilor reale ale călătorilor și pentru a colecta propunerile publicului, vă invităm să completați un chestionar cu o durată medie de cca. 5 minute, în care cei interesați pot menționa ce informații ar fi util să fie disponibile la accesarea codului QR.
Rezultatele obținute astfel vor contribui la creșterea atractivității serviciului de transport public, adaptat nevoilor reale de mobilitate ale locuitorilor din întreaga regiune București-Ilfov.
Termenul limită pentru completarea chestionarului este 22 noiembrie 2024.
Acesta poate fi accesat AICI.
Te-ar mai putea interesa și: