Topul maşinilor cu cel mai mic consum

de:
17 mai 2014
0 Afișari
Topul maşinilor cu cel mai mic consum

Un criteriu de bază pentru automobiliştii români la cumpărarea unei maşini este consumul de combustibil. Cei care vor să aibă o maşină economică, automat vor trebui să aleagă cele mai mici motorizări ale mărcii respective. Cea mai mică motorizare disponibilă pentru toate cele cinci mărci preferate de români este cea de 1.200 de centrimetri cubi.

RomaniaTV.net a realizat o incursiune pe site-urile oficiale ale dealerilor fiecărei mărci, din top cinci cele mai vândute, pentru a descoperi maşina cu cel mai mic consum. În top au fost incluse doar motoarele pe benzină.

Cel mai mic consum îl înregistrează noul model Polo, produs de Volkswagen. Noul Polo cu motor de o capacitate de 1.200 de centrimetri cubi TSI BMT are un consum mixt de 4,7 la suta de kilometri parcursă. Motorul dezvoltă o putere de 90 de cai putere şi are un preţ de 14.739 de euro, TVA-ul fiind inclus în preţ.

Pe locul doi în topul celor mai econmice maşini se situează marca americană Ford. Modelul Fiesta de la Ford, care este dotată cu un motor de 1,2 litri, benzină, 69 de cai putere are un consum mixt de 4,8 la suta de kilometri. Preţul unei astfel de maşini este de 9.550 de euro cu tot cu TVA.

Pe locul trei în topul celor mai convenabile maşini de condus, din punctul de vedere al consumului de carburant se regăseşte Skoda, cu modelul Fabia. Maşinile Fabia AVANTAJ, dotate cu un motor de 1,2 litri TSI şi care dezvoltă puterea a 86 de cai, are un consum mixt de 5,2 la suta de kilometri parcursă. Preţul unui astfel de model este de 10.087 de euro, TVA-ul fiind inclus în preţ.

Locul patru este ocupat de marca Opel. Modelul Corsa TWINPORT ECOTEC de la Opel, dotat cu un motor de 1200 de centimetri cubi, benzină, ce dezvoltă 85 de cai putere, are un consum mixt de 5,5 litri la suta de kilometri. Această versiune de maşină costă 10755 de euro cu tot cu TVA.

Pe ultimul loc, din punct de vedere al consumului de carburant, în topul celor mai economice maşini, se regăseşte maşina naţională de la Dacia, cu Noul Logan. Noul Logan, în versiunea cu motorizare de 1,2 litri, benzină şi care dezvoltă 75 de cai putere are un consum mixt de 5,9 litri la suta de kilometri, nu foarte departe de modelul de la Opel. În schimb, maşina românească are cel mai atractiv preţ. Nopul Logan cu astfel de motorizare costă 6.890 de euro, TVA-ul fiind inclus în preţ.

Cookies