ARHIVA B365

Topul celor mai profitabile malluri din Bucureşti

În 2012, românii au cheltuit 2,5 miliarde de euro în magazinele celor mai mari 50 de malluri din România, potrivit unei analize realizate de ZF, pe baza datelor de la Mi­nisterul Finanţelor.

Conform aceleiaşi surse, mallurile din Băneasa şi Cotro­ceni, în care clienţii lasă anual circa jumătate de miliard de euro, au fost şi anul trecut în topul încasărilor din chirii. În schimb, cele mai vechi malluri din Capitală – Bucureşti Mall şi Plaza România – au pierdut teren, veniturile scăzând în 2012 cu 11,6%, respectiv 25%, faţă de anul precedent.

Topul celor mai profitabile malluri în 2012

5. Bucureşti Mall – cifră de afaceri de 14,5 milioane euro

4. Sun Plaza Bucureşti – cifră de afaceri de 15,5 milioane euro

3. Unirea Shopping Center – cifră de afaceri de 18,6 milioane euro

2. AFI Palace Cotroceni – cifră de afaceri de 29,4 milioane euro

1. Băneasa Shopping City – cifră de afaceri de 38,8 milioane euro

Pe ultimele două poziţii în topul primelor 10 malluri din ţară, după veniturile obţinute din chirii, se mai regăsesc şi Iris Shopping Center Titan, cu o cifră de afaceri de 9,5 milioane euro, şi, respectiv, Militari Shopping Center, cu o cifră de afaceri de 9,3 milioane euro.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button