Cele mai ciudate oferte din România: de la zborul cu OZN-ul, la divorţul cu discount

de:
24 iun. 2011
4 afișări
Cele mai ciudate oferte din România: de la zborul cu OZN-ul, la divorţul cu discount

Locul 6:     Zboară cu un OZN! TeamDeals i-a invitat pe bucureşteni să ”zboare” cu un OZN, la Hoverland Park în Afi Palace Cotroceni. „OZN”-ul este, de fapt, un hovercraft, cu care oamenii pot pluti, 15 – 20 de centimetri deasupra solului, pe o pernă de aer. Potrivit descrierii de pe site-ul de reduceri, senzaţiile sunt ireale pentru că oamenii simt că pot pluti şi levita.

Cu 60 de lei, în loc de 360 de lei, patru persoane puteau beneficia de 30 de minute de pilotaj Hovercraft. Prin oferta de la TeamDeals s-au vândut 23 de vouchere.

5. Pisici fără blană, la reducere. Daniel Gaujaneanu, un crescător particular de pisici din rasa Sphynx, a vândut, prin BestCityDeal, două exemplare de acest gen. Cu 420 de lei, echivalentul a 100 de euro, cei care voiau să cumpere o pisică adultă beneficiau de o reducere de 800 de euro sau puteau plăti cu 400 de euro mai puţin pentru un pui de Sphynx, una din cele mai rare şi scumpe rase de la noi, potrivit descrierii ofertei.

Prin reducere, preţul unei feline adulte ajunge la 1.200 de euro, la care se adaugă cei 420 de lei achitaţi anterior, faţă de 2.000 de euro, tariful de listă. În cazul unui pui de Sphynx, preţul este de 600 de euro, la care se adaugă cei 420 de lei plătiţi prin ofertă, faţă de tariful uzual de 1.000 de euro.

Fiecare exemplar provine dintr-o linie genetică foarte bună, potrivit lui Gaujaneanu. Adresa de e-mail la care poate fi contactat crescătorul de feline, [email protected], este inspirată şi reflectă exact înfăţişarea animalelor de companie.

4. O ofertă inedită a fost promovată şi de Top Deals şi s-a adresat persoanelor cu probleme oculare. Corecţia miopiei şi a astigmatismului, cu ajutorul laserului, putea fi făcută contra sumei de 2.050 de lei, cu 50% faţă de preţul obişnuit de la clinică. 129 de persoane au cumpărat acest cupon ca să se poată opera la promoţie.

Tariful redus includea consultaţia, topografia corneană computerizată, pahimetria ultrasonică şi corecţia cu laser a miopiei şi a astigmatismului.

3. Preţuri mai mici pentru sâni sau buze mai mari. Femeile care îşi doreau un decolteu mai generos au avut ocazia să îşi satisfacă acest capriciu, beneficiind de un tarif mai mic, atât de la clinica doctorului Marinescu Silviu Adrian, cât şi de la Med New Life. Dacă medicul venea, prin FunDeal, cu o ofertă de 1.500 de euro pentru consultaţie şi implant cu silicon, clinica Med New Life oferea, prin intermediul Groupon, pentru 50 de euro, un voucher de 1.000 de euro, din costul total al procedurii, care includea: intervenţie chirurgicală, materiale, proteză şi spitalizare.

Implanturile mamare cu silicon, la preţul de 6.188 de lei, de la Med New Life, s-au vândut ca pâinea caldă. Circa 70 de femei plătit pentru a avea un bust mai împlinit. Alte 61 de femei au optat pentru oferta FunDeal, prin intermediul căreia puteau beneficia de implanturi cu silicon la clinica doctorului Marinescu Silviu Adrian.

Două femei şi-au dorit să facă o schimbare şi să obţină, printr-o intervenţie chirurgicală, buze mai frumoase şi mai senzuale. Operaţia de mărire a buzelor cu grăsimi proprii, făcută de doctorul Elena Marincea, costa, prin Kuponiada, 1.253 de lei, cu 50% mai puţin faţă de preţul normal al clinicii.

Potrivit descrierii ofertei, procedura este nedureroasă, iar operaţia, care durează câteva zeci de minute, se realizează cu grăsimi prelevate din alte zone ale corpului, precum coapsele, fesele sau abdomenul.

Doctorul, specialist în chirurgia estetică, distins cu numeroase premii şi diplome, a făcut parte şi din echipa emisiunii “Frumuseţe pe muchie de cuţit”.

2. Parfumuri cu feromoni pentru doamne şi pentru domni. Cei care şi-au dorit să sporească atracţia persoanelor de sex opus au cumpărat esenţe îmbătătoare. Potrivit descrierii uneia dintre oferte, parfumurile cu feromoni sunt perfecte pentru stabilirea unei atracţii de lungă durată între sexe, iar o asemenea esenţă ajută la creşterea senzualităţii şi a încrederii în sine.

Promotorii acestei reduceri au mizat pe faptul că atracţia fizică nu este întotdeauna de ajuns, astfel că, şi chimia are un rol esenţial între doi parteneri. Pentru a susţine relaţiile chimice, parfumul cu feromoni creează, conform descrierii, o stare euforică şi ajută la o relaxare desăvârşită. Descrierea legăturilor chimice, fără formule, a dus la comercializarea a 49 de vouchere de 9 lei, care asigurau o reducere de preţ de 50%, prin DealFever.

Acelaşi comerciant de miresme îmbătătoare a apelat şi la Groupon pentru comercializarea parfumurilor, dar nu a mai avut acelaşi succes. Doar cinci cupoane au fost achiziţionate prin intermediul marelui operator de cumpărături colective. Conform oferteri de pe site-ul Groupon, aceste parfumuri sunt obţinute în urma unei combinaţii dintre esenţele rafinate, obţinute în laboratoarele cosmetice, şi feromonii naturali.

Potrivit ofertei de la Groupon, datorită parfumurilor cu feromoni încrederea în propriul sex-appeal creşte, persoanele de sex opus se vor simţi bine în prezenţa celor care folosesc aceste esenţe, îşi vor dori să petreacă mai mult timp în compania lor sau să iniţieze discuţii pentru că oamenii care apelează la acest mijloc de seducţie vor fi mai atractivi, mai sexy şi mai senzuali,în viziunea celorlalţi. De asemenea, cei din jur vor fi mai atenţi cu persoanele care au folosit parfumuri cu feromoni şi vor arăta mai multă încredere, ceea ce ar putea îmbunătăţi considerabil relaţiile cu persoanele de sex opus din anturaj sau de la locul de muncă.

1. O ofertă, prin care preţul unui divorţ era redus cu 70%, i-a determinat pe bucureşteni să cumpere vouchere pentru a-i ”spune la revedere persoanei pe care n-o mai iubesc”. Această ofertă conduce topul dat fiind faptul că, pe cât de inedită, pe atât de solicitată a fost. Sapte persoane au cumpărat cupoane pe care au plătit 420 de lei, în loc de 1.400 de lei pentru un divorţ la cabinetul de avocatură Gabriela Florescu, de parca asteptau o reducere de pret pentru a intenta divortul.

”E foarte simplu! Poate ai cunoscut pe altcineva sau poate vrei mai mult timp pentru tine, poate vrei să găseşti fericirea în altă parte sau poate, pur şi simplu, lucrurile nu mai stau ca înainte. Oricare ar fi motivul tău, acum e momentul să iei o decizie înţeleaptă. E un bine pe care îl faci amândurora. Separă-te de persoana pe care n-o mai vrei lângă tine fără să cheltui o avere”, astfel erau îndemnaţi bucureştenii să renunţe la căsnicia lor.

Cireaşa de pe tort ar fi fost totuşi alta. Matei Pavel, dezvoltatorul Konk Media, care controlează şi operează portalurile Cautareduceri.ro, konkurs.ro şi vacantalowcost.ro, a declarat, pentru B365.ro, că mai multe site-uri de reduceri au fost contactate de o firmă de pompe funebre, însă toţi au refuzat oferta de teama unui feedback negativ din partea utilizatorilor. ”Este destul de ciudat să pui o ofertă, care expiră în una – două zile, la sicriu. E morbid”, a precizat Matei Pavel.

Tânărul antreprenor a mai spus că ofertele inedite nu se cumpără neapărat, pentru că au şi un target mai restrâns. ”Fie sunt foarte scumpe, fie acoperă o nevoie mai rară, cum a fost cazul divorţului la preţ redus, dar acestea aduc un mare aport la imaginea site-ului care le oferă pentru că generează buzz. Eu aş încuraja cât mai multe experimente de acest gen”, a încheiat Pavel.

Cookies