Retailerul eMAG a publicat la final de an topul celor mai populare căutări din 2021. De asemenea, compania a făcut publice și unele dintre cele mai neobișnuite și amuzante căutări, împărțite în categorii cum ar fi „Cum nu aveți?!” sau „Căutări fără număr”.
Topul celor mai populare zece căutări de pe platforma eMAG indică faptul că românii utilizează aplicația în cea mai mare măsură pentru a căuta telefoane mobile – jumătate din primele 10 poziții sunt ocupate de termeni precum „telefon”, „iphone” sau „samsung”. De asemenea, pe locul întâi se află căutarea „iPhone 12”, unul dintre cele mai noi modele de la compania americană.
Interesant este că în top întâlnim și o căutare legată de îngrijirea personală – „l’oreal paradise”, dar și una legată de amenajarea locuinței, „lustră”.
Iată cum arată întregul clasament cu primele zece căutări de pe eMAG din 2021, din punct de vedere al popularității:
De asemenea, retailerul român a transformat într-un fel de tradiție publicarea celor mai amuzante și neobișnuite căutări la finalul fiecărui an.
Deși este cunoscută vorba conform căreia „pe internet găsești orice”, există unele cazuri în care oamenii au nevoi și o imaginație cu care tehnologia și producătorii nu pot ține pasul.
De exemplu, la categoria „Supradoză de imaginație” întâlnim o serie de căutări care pot fi considerate cel puțin surprinzătoare, precum „set de degete pentru a juca ca să nu îți transpire”, „doresc niște chiloți de pus ca să stea burta strânsă”, „costum de silicon care face să pară ca ai mușchi” sau „coduri pe care le pui pe fortnite ca sa iei skinur”.
Între timp, unele persoane au probleme în cuplu, motiv pentru care caută să cumpere „tigaie in care sa poți găti când nu vrea nevasta” sau „vreau să îmi spioneze soțul dacă are amanta ce microfon găsesc sa îl cos în haină”. Alte persoane caută să achiziționeze produse pentru casă, precum „lenjerie pat matrimonial fcsb”, „robot de facut mujdei” sau „masa gravitațională”.
Șmecheria este la mare căutare potrivit căutărilor de pe eMAG din acest an: de la „șmecherometru” la „brichete smechere de aprins tigari”, „ceasuri care se aprinde noaptea de barbati smecher”, „samsung din ala smecher care se indoaie”, „geci fara maneci smechere” și „vreau o duba neagra smechera ca al lui nea dorele”, se pare că oamenii caută obiecte după chipul și asemănarea lor.
Mai există și persoane care au căutat produse ce sunt greu de introdus într-o categorie anume, precum „si diuri cu manele”, „prezervativ cu țepi” sau „nevastă donvlabilă”.
Nu în ultimul rând, unele persoane au căutat pe platforma de e-commerce răspunsul la întrebări care depășesc sfera cumpărăturilor, precum „cum sa iti dai seama ce ai fost in viata anterioara” „cum sa iti enervezi iubitul”, „ce sa faci daca ai inchis cheia in masina”, „cum sa fii jmeker?”, „cum sa devin doctorita vreau doctorita” sau „carte cum sa faci sa nu citasti dar sa iti note bun”.
Întreaga listă poate fi citită pe pagina de Facebook a eMAG.