Top 3 cele mai performante hypermarket-uri din Capitală

de:
24 iul. 2011
0 Afișari
Top 3 cele mai performante hypermarket-uri din Capitală

Francezii (Carrefour, Cora şi Auchan) şi germanii (Real) au dat lovitura în România după ce au construit magazine în mijlocul cartierelor Capitalei, zone cu sute de mii de locuitori pe o rază de 2-3 kilometri.

Potrivit informaţiilor din piaţă, citate de zf.ro, cele mai performante magazine – Cora Lujerului, Auchan Titan şi Carrefour Orhideea – au vânzări anuale de peste 100 milionae de euro fiecare, care pot fi considerate „excepţionale” atât pentru piaţa locală, unde vânzările medii ale unui hipermarket sunt de 40 mil. euro, cât şi comparativ cu pieţele vestice.

Reprezentanţii Auchan spuneau recent că magazinul lor din Titan înregistrează cel mai mare trafic de clienţi dintre hipermarketurile europene, 30.000 – 45.000 de oameni zilnic, fiind depăşit doar de unităţi din Rusia sau China. Şi ca vânzări hipermarketul din Titan este unul de top, ţinând cont că la nivel internaţional, pe 12 pieţe, divizia de hipermarketuri a Auchan a înregistrat anul trecut vânzări medii de 61 de milioane de euro per magazin (34,2 miliarde de euro prin 559 de hipermarketuri), în timp ce vânzările magazinului din estul Capitalei depăşesc 100 de milioane de euro anual.

De curând, şi oficialii Carrefour Orhideea spuneau că sunt foarte mulţumiţi de vânzări, mai ales că inaugurarea Pasajului Basarab a ridicat traficul de clienţi până la 10.000 pe  zi. “A crescut atât numărul de clienţi, cât şi cifra de afaceri. Acum chiar este foarte bine. În timpul lucrărilor, accesul a fost mult îngreunat în zonă şi s-a cunoscut”, a declarat Loredana Dinu, reprezentant marketing în cadrul Carrefour Orhideea Bucureşti cu prilejul organizării unei întâlniri cu clienţii pe tema avantajelor şi dezavantajelor cumpărăturilor făcute la supermarket. La dezbatere a participat şi un reporter B365.ro.

Cookies