Toate informaţiile despre starea civilă din Sectorul 1, pe un nou site

de:
03 apr. 2012
43 afișări
Toate informaţiile despre starea civilă din Sectorul 1, pe un nou site

Primăria Sectorului 1 înlesneşte obţinerea de către cetăţeni a tuturor informaţiilor legate de actele de stare civilă. Administraţia locală a lansat marţi, 3 aprilie 2012, un nou portal web – www.starecivila1.ro – care asigură informaţii utile şi updatate la zi referitoare la serviciul de stare civilă.

De pe acest portal, persoanele interesate pot afla toate informaţiile de care au nevoie în legătură cu procedura şi actele necesare pentru înregistrarea naşterilor, a căsătoriilor şi a deceselor, schimbarea numelui de familie sau a prenumelui pe cale administrativă, rectificarea actelor de stare civilă, eliberarea duplicatelor de pe actele de stare civilă, eliberarea livretului de familie sau informaţii legate de divorţul pe cale administtrativă.

Totodată, site-ul www.starecivila1.ro reprezintă un instrument extrem de util şi pentru cei care doresc transcrierea actelor de stare civilă înregistrate la autorităţile locale din străinătate, înscrierea menţiunilor primite din străinătate cu privire la modificarea statutului civil al persoanei sau eliberarea actelor de identitate pentru persoanele rezidente în Sectorul 1.

Începând de astăzi, odată cu lansarea noului site, se pot face şi programări online pentru depunerea cererilor privind transcrierea certificatelor/extraselor de stare civilă procurate din străinătate. Aceeaşi persoană poate depune solicitări pentru maxim 2 (două) familii pe zi.

În plus, cetăţenii români se pot programa pentru transcrierea acestor acte şi la numărul de telefon: 021/222.04.48.

Mai mult, pe noul site al Direcţiei Publice de Evidenţă a Persoanelor şi Stare Civilă a Sectorului 1 sunt disponibile şi modele de cereri privind transcrierea certificatelor/extraselor de stare civilă care pot fi listate şi completate de către solicitanţi. Menţionăm că la ghişeele Direcţiei Publice de Evidenţă a Persoanelor şi Stare Civilă a Sectorului 1 NU se primesc dosare incomplete sub un nici un fel de motiv.

Începând din 19 martie 2012, serviciul de transcriere a certificatelor/extraselor de stare civilă procurate din străinătate funcţionează separat de serviciul de stare civilă.

Astfel, serviciul de transcriere a certificatelor procurate din străinătate pentru cetăţenii români care nu au avut niciodată domiciliul în România sau pentru cetăţenii români cu domiciliul sau ultimul domiciliu în Sectorul 1 îşi desfăşoară activitatea în Str. Pechea nr. 20, iar serviciul de stare civilă (eliberare certificate de naştere, deces sau căsătorie) funcţionează în continuare în sediul din Bd. Mareşal Averescu nr. 17.

Noul program al serviciului de transcriere a certificatelor/extraselor de stare civilă (Str. Pechea nr. 20) este următorul:

Luni: 08.30-15.30 – pentru primirea cererilor

Marţi: 09.00-18.30 – pentru eliberarea certificatelor depuse începând cu data de 19 martie 2012

Miercuri: 08.30-15.30 – pentru primirea cererilor

Joi: 08.30-15.30 – pentru eliberarea certificatelor depuse începând cu data de 19 martie 2012

Programul serviciului de stare civilă din Bd. Mareşal Averescu nr. 17 va rămâne neschimbat:

Luni – joi: orele 09.00 – 15.30

Vineri: orele 09.00 – 13.00

Sâmbătă: 10.00 – 13.00 – se asigură serviciul pentru înregistrări decese

Duminică: 10.00 – 13.00 – se asigură serviciul pentru înregistrări decese

Dosarele de transcriere depuse până la data de 1 martie 2012 în sediul din Bd. Mareşal Averescu nr. 17 vor fi ridicate din aceeaşi locaţie, urmând ca din Str. Pechea nr. 20 să fie ridicate dosarele care au fost depuse începând cu data de 19 martie 2012.

Cookies